Gå til innhold

Forsvinner postcounten?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er stort behov for å fjerne postcounten pga alle som poster bare for å få opp counten sin f.eks. bare en quote+:) eller to delte poster med først litt tull og så rett etterpå en post til fra samme person med et unødvendig spørsmål. Dette gjør at det tar tid å bla gjennom allt søppelet for å finne noe nyttig i forumet

Lenke til kommentar
Det er stort behov for å fjerne postcounten pga alle som poster bare for å få opp counten sin f.eks. bare en quote+:) eller to delte poster med først litt tull og så rett etterpå en post til fra samme person med et unødvendig spørsmål. Dette gjør at det tar tid å bla gjennom allt søppelet for å finne noe nyttig i forumet
Jepp! helt enig med deg!
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hva er vitsen med å fjerne postcount? Hvis det er brukere som KUN er ute etter å spamme for å få opp counten sin merkes jo dette av andre brukere. Disse kan da melde "spammeren" til en moderator som har klare, fastsatte regler for hva som skal til for å advare / banne brukere for spamming. Problem løst!

Lenke til kommentar

Postcount i seg selv er ikke plagsomt. Enkelte brukere på forumet har en særs høy postcount fordi de har mye å fare med, og det er derfor ekstra interessant å se hva se skriver. Dessverre har denne "kvalitetssikringen" blitt ødelagt av de som sender smileys på harde livet. Av den grunn kan counten forsvinne. Hvis det bidrar til færre intetsigende counts er det bare bra.

Eller var det slik at count-diskusjoner ikke var velkomne?

Lenke til kommentar

Håper du kan se den hvis du trykker på profil?

Det finnes kun èn god grunn til at vi skal kunne se den, og det er:

Slik som da jeg så Snekker´n og lurte på hvorfor han skrev så annerledes og alt mulig, så ikke at `var ´ så jeg sjekket postcounten og da så jeg at det ikke var han :-)

Lenke til kommentar
Konkurransene som har gått på HW.no har jo hatt deltagerbegrensing på nettopp post count  :yes: . Det er vel ikke umulig at noen har lagt inn noen titalls unødige poster for å få delta i disse?

Ris til egen / forumets bak, det der altså :oops:  

PP

Det har nok fått meg til å bli mer aktiv på forumet i det siste.

Hvis en ikke vil sepost count er det jo bare å sette til at en skal se sidene på overklokking.no sin måte. :)

Lenke til kommentar

Uff, enda en sånn diskusjon, har folk lest de forrige?

For alle dere som sier at de som ikke liker postcounten bare kan bruke en annen template;

Postcounten er bare et par tall, og jeg kan påstå og si at det er INGEN på forumet som syns de tallene er plagsomme. Det som er plagsom derimot er alle de postene som ikke har innhold. Jeg må ofte bla 5-10 poster for å lese neste interessante innlegg om temaet. Jeg sier ikke at fjerning av postcount vil fjerne dette problemet, men jeg tror det vil redusere det. Selv om jeg ikke ser "tallet" så vil jeg fortsatt se alle de innholdsløse innleggene.

Forstår dere nå hvorfor det ikke hjelper å bruke en annen template nå?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...