AnonymDiskusjon Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 Et spørsmål rettet til guttene her. Hvis ikke: Hva gjør at du ikke kommer den enkelte gangen? Anonymous poster hash: ee2ea...c2c Lenke til kommentar
Toppris Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 Hvis jeg er sterkt beruset, så hender det at jeg egentlig bare blir sliten og gir opp. Hvis jeg prøver å få omgangen til å vare så lenge som mulig (oppmot timen), så sliter jeg med å komme på slutten. I dette tilfellet er løsningen som oftest for meg å gjøre det bakfra: Min absolutt turn-on. Det funker som oftest. Men generelt er det jo ikke noe problemer om du ikke kommer? Hva man gjør? Man takker for seg. Som gutt er det absolutt ingen grunn for å fake whatsoever - ever! Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 27. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2013 Det hender ganske ofte at kjæresten min ikke kommer og bare avbryter samleiet. Ikke alkohol innblandet. Derfor jeg lurer. Anonymous poster hash: ee2ea...c2c Lenke til kommentar
Toppris Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 Etter hvor lang tid? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 27. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2013 Alt mellom 5-20 minutter. Som om han ikke gidder å pule mer. Anonymous poster hash: ee2ea...c2c Lenke til kommentar
Hèxacôres Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 (endret) Det hender at jeg lar være, hvis man er på ett sted hvor det ikke passer seg å grise til. Tho så kommer ho hver gang. Endret 27. oktober 2013 av Pòǹdùs Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 27. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2013 Et spørsmål rettet til guttene her. Hvis ikke: Hva gjør at du ikke kommer den enkelte gangen? Anonymous poster hash: ee2ea...c2c Stress kan gjøre at jeg ikke kommer, den dag i dag, med min samboer gjennom 5 år: Mangel på fokus og tilstedeværelse --> Mangel på nytelse --> Mangel på orgasme / elendig orgasme Om jeg har kommet en gang tidligere i umiddelbar fortid (under en time) kan det også virke inn. ... Løsninger: -Tungekyssing hjelper svært mye, da det bidrar til å normalisere pust, som bidrar til å senke stressnivået. -At mannen suger på brystene til jenta kan hjelpe av samme grunn som nevnt over. Jenta mi er circa 165 og jeg er over 180 -- og jeg klarer det helt fint. Til sist så kan jenta holde FORSIKTIG RUNDT ballene til partneren mens han ligger øverst, i misjonærposisjon etc, for å maksimere nytelsepotensialet hans. Massér / klem SVAKT, i såfall, EKSTREMT forsiktig. EKSTREMT forsiktig. Anonymous poster hash: a7f88...8fb 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 27. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2013 Jeg gjør ikke noe galt i sengen og det kommer ikke av at han ikke synes det er godt. Tror kanskje vi puler litt for ofte så han tar det litt for gitt, heh. Blir kanskje litt for mye av det samme selv om vi varierer. Anonymous poster hash: ee2ea...c2c Lenke til kommentar
Toppris Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 Tja, kanskje han er en av de gutta som har godt av litt vorspiel? Teasing? Gjør han superkåt! Og du er sikker på at det er det seksuelle det står på? Er han fornøyd i forholdet etc.? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-YQ8U8xbZ Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 Hvis jeg prøver å få omgangen til å vare så lenge som mulig (oppmot timen), så sliter jeg med å komme på slutten. Hvordan kan du holde den 1 time? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 27. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2013 Tja, kanskje han er en av de gutta som har godt av litt vorspiel? Teasing? Gjør han superkåt! Og du er sikker på at det er det seksuelle det står på? Er han fornøyd i forholdet etc.? Takk, skal bli flinkere på foreplay Nei, begynner å bli litt usikker på om han trives i forhold med meg lenger. Det kan godt være derfor... Anonymous poster hash: ee2ea...c2c Lenke til kommentar
Pescado Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 Fordi jeg ligger og tenker på en annen jente jeg heller vil være kjærest med 2 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 27. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2013 Fordi jeg ligger og tenker på en annen jente jeg heller vil være kjærest med Du, den var slem... Men ja, tanken har kommet om at han ikke tenner på meg lenger. Anonymous poster hash: ee2ea...c2c Lenke til kommentar
Toppris Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 (endret) Hvordan kan du holde den 1 time? Jevnt tempo. Om det blir for godt, roer jeg ned i noen sekunder, endrer stilling, en liten kysse-pause. Fokuserer på å gjøre andre ting samtidig som akten foregår: Det strider litt mot en annen post her oppe, men om jeg fokuserer på å kysse brystene eller nakken, så hjelper det for min del (å ikke komme). Endret 27. oktober 2013 av Toppris Lenke til kommentar
Hèxacôres Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 Hvordan kan du holde den 1 time? Selv syns jeg ikke dette er noe problem. Samleier som varer i 4-6 timer er ikke sjeldent i dette huset. Det handler om selvkontroll, og ikke bare pøse på for å komme. Nyt stunden, omgivelsene, spenningen osv. Lenke til kommentar
Toppris Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 Så kleint og klisje som det kan høres ut; To personer som absolutt elsker hverandre, da blir sexen mer enn bare penetrering, og det oppstår mange "distraksjoner" (i.h.t selve akten) som gjør at den blir langvarig. 1 Lenke til kommentar
Halsoy Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Vel, jeg kan skrive under på at det eksisterer noe slik som å slite med å få orgasme. Det er en sosial norm at gutter skal få orgasme hver gang, mens det er helt ok at jenter ikke gjør det. Jeg har ikke noe problem med å får orgasme når jeg onanerer, med det har seg slik at ved penetrering (det spørs selvfølgelig på kjede) så er det ikke alltid nok friksjon til å fremdrive orgasme. Jeg har opplevd kvinner som regelrett kan melke en kar, til andre som det føles som om man dypper den i ett glass med vann. Vi er alle forskjellige.For meg så spiller det en stor rolle ikke bare på kropp, men hvem som person man faktisk har sex med. Det kan være både en forbannelse og en "gave" å ha unormalt høyt behov for stimuli. Jeg har hatt partnere som med glede har sex i flere timer av gangen, mens andre helst vil være ferdig på ti minutter. Akkurat som at jenter sliter med å få orgasme ved penetrering alene, kan gutter ha samme problem. Jenters problem er at de har en tendens til å tenke for mye på det. Personlig bryr jeg meg ikke, min egen orgasme er mitt problem og ingen andres. Om min partner ikke kan akseptere det, så er det hennes problem, ikke mitt. Det betyr ikke at jeg takker nei til hjelp, for all del.Det betyr ganske enkelt at om nødvendig, så tar man saken i egne hender, i ganske så bokstavelig betydning. Sex er best samen, men det betyr ikke at man ikke kan ta ansvar. Og ikke minst, slutt å tenk for mye på absolutt alt. Inviter heller til andre løsninger. For min del må den god del være håndarbeid eller andre teknikker for at selve penetrering skal lede til noe. Pluss, å sitte der og jukke i 20 min blir fort ganske kjedelig og ensformig. Snakk heller om det i stede for å bare anta alt mulig. 1 Lenke til kommentar
logaritmemannen Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Så kleint og klisje som det kan høres ut; To personer som absolutt elsker hverandre, da blir sexen mer enn bare penetrering, og det oppstår mange "distraksjoner" (i.h.t selve akten) som gjør at den blir langvarig. Hvis jeg forstår det rett, så er det ikke konstant penetrering i en time? I så fall er det mer forståelig Lenke til kommentar
Toppris Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Hvis jeg forstår det rett, så er det ikke konstant penetrering i en time? I så fall er det mer forståelig Det er snakk om 10 sekunders pauser hvert 5. eller 10. minutt, ja Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 28. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2013 Nei, ikke alltid. Det hender jeg mister ereksjonen om dama er lite aktiv eller attraktiv. Da fullfører jeg som regel ved å runke i dass eller på henne (går ofte ut på det samme) for å unngå blåballer. Jeg vil gå så langt som å påstå at dersom gutten ikke kommer så er det som regel noe galt. Det beste er uansett å ta det opp med han og spørre hva som skjer. Anonymous poster hash: 5406a...40f 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg