Magnar Bruvik Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 Haust i motljos. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 Flott motlysbilde Magnar ! Ville personlig dempet høylyset, og tilsatt mer farge . Lenke til kommentar
Magnar Bruvik Skrevet 27. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2013 Takk for hyggeleg kommentar Terje Jobba ein del med biletet i LR4 - Synes ofte dei mørkare fargane misser ein del "punch" om ein dempar høgljosa for mykje. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 Synes dette er flott! Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 Kjempe bilde dette her, opp på veggen. Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Bildene blir små på en liten dataskjerm, og jeg ser for meg at når bildet kommer opp i et stort veggbilde så vil ikke høylyset ta like mye fokus, og da være på sin plass. Her er jeg litt enig med Solheim - mine øyne trekker mot lyset. Dette er en personlig mening og jeg har absolutt ikke greie på det. Om du ønsker å dempe høylyset eller mørkne det har du mulighet til det på LR via graduation filter, men også ved å bruke adjustment brush og gjøre det lokalt. Men det regner jeg med at du vet og har testet ut. Håper at det er ok at jeg synser litt her. Vet jo hvor vanvittig god du er, og regner med at du forkaster det hele om du er uenig . Er også enig med Jarle i at det er et veggbilde! Lenke til kommentar
Magnar Bruvik Skrevet 28. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2013 Tusen takk alle saman Set veldig stor pris på kommentaren din Laila . Dette er eigentleg eit bilete eg ikkje blei spesielt nøgd med. Men av og til vert fristelsen for stor Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Tusen takk alle saman Set veldig stor pris på kommentaren din Laila . Dette er eigentleg eit bilete eg ikkje blei spesielt nøgd med. Men av og til vert fristelsen for stor Det er et veggbilde!! Ps, har du prøvd det i firkantformat også? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg