Sailfish Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 Hei! Posta denne tråden i "Hjelp til kjøp og salg av PC"-forumet, men har ikke fått noe repons der. Trodde liksom ikke at det betydde PC så bokstavelig som "Personal Computer" aka. Microsoft-produkt. Jeg er ute etter en Macbook Pro 15", som er utstyrt til å takle HD videoredigering. Grunnen til at jeg ønsker å oppgradere fra min nåværende laptop, en Acer Aspire 4810TZG, er fordi jeg ønsker meg en laptop som jeg kan redigere HD-opptakene fra mitt GoPro Hero3 Black Edition, mens jeg er på farta. Batteriytelse er ikke så viktig, siden jeg alltids finner meg et strømuttak når jeg skal redigere. Nå ble jo de nye Macbook Pro laptopene lansert for 4 dager siden (22.10.2013), så tenker at det kanskje er smart å kjøpe nå, nytt eller brukt. 1. Kjøpe den nye Macbook Pro Retina 15", med 2.6 GHz Quad-Core Intel i7, til 21.813,75,- (studentrabatt) 2. Kjøpe en brukt Macbook Pro 15", med quad-core Intel i7. Hva ville dere gjort? Lenke til kommentar
MrL Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Kjøp ny.Prisforskjellen pleier aldri å være så stor at det er verdt å få noe andre har sikla på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå