Sund Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 Har kjøpt CAM fra Canal Digital, når jeg setter den i som anvist kommer det bare CI-modul funnet. Men den finner ingen digitale TV kanaler. Er det noe jeg må gjøre? Bor i borettslag og antenne ledningen er koblet til i vegg. Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 Har du kjørt kanalsøk for å finne de digitale kanalene? Får du inn analoge kanler? Lenke til kommentar
Sund Skrevet 27. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2013 Har du kjørt kanalsøk for å finne de digitale kanalene? Får du inn analoge kanler? Ja, finner kun 16 analoge kanaler :/ Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 Spørs hva slags TV du har? Den er godkjent av CD? Noen typer må man gjøre noen valg for å søke "riktig" etter digitale kanaler. På noe må man også gjøre et valg om man kan velge analoge og/eller digitale kanaler etter at alt er stilt inn. Lenke til kommentar
Sund Skrevet 27. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2013 Spørs hva slags TV du har? Den er godkjent av CD? Noen typer må man gjøre noen valg for å søke "riktig" etter digitale kanaler. På noe må man også gjøre et valg om man kan velge analoge og/eller digitale kanaler etter at alt er stilt inn. Har en LG 47SL9000, hadde Riks TV før, da fungerte det knirkefritt med CAM. Finner ikke modellen min på CD sine sider. Har du noen triks som jeg kan prøve? Lenke til kommentar
Sund Skrevet 27. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2013 Ved bruk av dekoderen finner jeg alle kanalene btw. Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 Da sliter du. Det skulle fungert som når du brukte TVen på RiksTV. Men når TVen ikke er godkjent og ikke funker i praksis så er eneste løsning separat dekoder. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Er det slik at hvis en TV har DVB-T (RiksTV) så vil den også ha DVB-C? Lenke til kommentar
Thorbjørn_lien Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 løsning er å sette sverige som alternativ på land istedet for norge! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå