DementedAlbino Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 Kjøpte tidligere i uken en Siemens WM14S490DN hos elkjøp. Bruksanvisningen som fulgte med var rett og slett lite forklarende. Den nevner ikke med ett ord at en skal fjerne transportsperre før bruk (antar at dette fortsatt er montert ved levering), og den nevner heller ikke med ett ord hva disse delene her skal brukes til. Noen som har maskin fra siemens med tilsvarende deler og kan si hvor det er meningen de skal festes? Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 Står på side 3 i "Oppstillingsanvisningen". Deksler til å dekke hullene til transportsikringene og slangeholder (for de som gidder å bruke det). Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 27. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2013 Glimrende. Merkelig at den informasjonen der ikke følger med vaskemaskinen, med mindre det ligger igjen en manual oppe i leiligheten:-) Uansett, takk for hjelpen:-) Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 Den informasjonen følger med. Både oppstillingsanvisning, bruksanvisning og infoskriv (EU-direktiv, forbruksdata, vaskemiddelinfo ++) på flere språk ligger i samme pakke. Problemet er at det blir mye papir og de fleste er fornøyd når de finner bruksanvisningen på et forståelig språk og legger vekk resten. Men hvis du ser på forsiden av bruksanvisningen så står det: "Les denne bruksanvisningen og oppstillingsanvisningen før du tar vaskemaskinen i bruk" (min uthevelse). Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 27. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2013 Mulig det ligger igjen oppe i leiligheten da, får se en ekstra gang i morgen. Som du sier så plukket jeg bare med meg norsk bruksanvisning så snart jeg fant denne, så mulig det da ligger i ett eget hefte. De kunne godt lagt alt inn i ett hefte synes jeg:-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå