lilfire Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 hvordan lager man under menyer? noen som vet hvilken kode jeg trenger? Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Hmm.. Du kunne vel kanskje tenke deg A speisifisere _litt_ nAErmere hvordan menysystemet ditt er bygget opp? Iallfall hvordan filene dine er plassert og hvordan du kunne tenke deg A lage hovedmenyen? Slike ting er litt greie A vite hvis man skal kunne hjelpe. Lenke til kommentar
lilfire Skrevet 3. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2003 okey... jeg tenkte meg no sånt som komplett har....hvis du skjønner... Lenke til kommentar
lilfire Skrevet 3. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2003 ingen som kan hjelpe..........? Lenke til kommentar
lilfire Skrevet 4. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2003 ehh ingen som kan hjelpe meg el??? Lenke til kommentar
laaknor Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 Det jeg har gjort er å legge opp $_SESSION['meny_'$menyid], og sette den til FALSE eller TRUE, avhengig av om den skal vises eller ei.... Lenke til kommentar
josh909 Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 Lilfire: Hvis du hadde kommet med litt mer info om hva du faktisk ønsket å lage så kanskje noen kunne ha hjulpet deg. Uansett; er det undermenyer på en webside du ønsker deg? Isåfall så kunne du jo bare ha tatt en tur på Google og søkt etter noe slikt som dette så hadde du funnet denne siden. Det tok meg ca. 4 sekunder å finne det du trengte, og du har brukt to dager med å vente på svar på et forum. Det er virkelig ekte latskap. Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 Slike menyer er vel bedre å ha clientside. Irriterende når en side må lastes på nytt bare for å få vist en undermeny. Mye mer praktisk om browseren viser undermenyen med den gang du har trykket. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå