Gå til innhold

Hvorfor finnes ikke alkohol i tablettform?

EvilSeagull

Anbefalte innlegg

Tar heller et glass med Lagavulin enn et glass med Absolut, for å si det sånn.

nope

Ingen vits i å drikke hvis dere synes det smaker dritt. Jeg vet om flere som drikker alkoholfri vin eller alkoholfri øl i festlige lag.

Alkoholfri VIN!? No offence men det høres helt absurd ut for meg!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg synes heller ikke alkohol smaker godt. Jeg har prøvd mye rart, men en drink må være bra søt / salt for at jeg skal kunne si at drikken er god. Vet ikke hvordan man skal beskrive alkoholsmaken, men synes den er vemmelig bitter, og ettersmaken voldtar ganen... for ikke å snakke om ånden du har dagen derpå. :p

• Liker 3
Lenke til kommentar

Jeg synes heller ikke alkohol smaker godt. Jeg har prøvd mye rart, men en drink må være bra søt / salt for at jeg skal kunne si at drikken er god. Vet ikke hvordan man skal beskrive alkoholsmaken, men synes den er vemmelig bitter, og ettersmaken voldtar ganen... for ikke å snakke om ånden du har dagen derpå. :p

Enig. Det smaker gift!

• Liker 1
Lenke til kommentar

Alkoholsmaken er ikke noe god nei, men man får alkohol uten alkoholsmaken :)

Lenke til kommentar

De fleste synes ikke at det de voksne drikker smaker særlig godt, i alle fall ikke første gang ;)

Da jeg var en ung fole pleide jeg å kjøpe rusbrus og øl, så drakk jeg annenhver. Da ble det ikke for søtt av rusbrusen (men jeg klarer ikke lukta av rusbrus nå lenger, for no skvip) og jeg mannet meg opp mellom hver rusbrus til å fyre ned en øl.

PROTIP: Finn drinker som blandes med red bull, de smaker særdeles lite alkohol(men krever kanskje at pappa betaler).

Om du vil ha den i pilleform er det nærmeste du kommer en ordentlig tampong fest.

Dypp den i 60%, putt den i nummer 2, og så går du på byen.

EDIT: Gå på polet, finn dette ølet, kos deg.

delirium-tremens.jpg

Endret av Jofred
Lenke til kommentar

De fleste synes ikke at det de voksne drikker smaker særlig godt, i alle fall ikke første gang ;)

Da jeg var en ung fole pleide jeg å kjøpe rusbrus og øl, så drakk jeg annenhver. Da ble det ikke for søtt av rusbrusen (men jeg klarer ikke lukta av rusbrus nå lenger, for no skvip) og jeg mannet meg opp mellom hver rusbrus til å fyre ned en øl.

PROTIP: Finn drinker som blandes med red bull, de smaker særdeles lite alkohol(men krever kanskje at pappa betaler).

Alt pappaer betaler er jeg for!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...