EvilSeagull Skrevet 27. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2013 Tar heller et glass med Lagavulin enn et glass med Absolut, for å si det sånn. nope Ingen vits i å drikke hvis dere synes det smaker dritt. Jeg vet om flere som drikker alkoholfri vin eller alkoholfri øl i festlige lag. Alkoholfri VIN!? No offence men det høres helt absurd ut for meg! Lenke til kommentar
Star Fox Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 Jeg synes heller ikke alkohol smaker godt. Jeg har prøvd mye rart, men en drink må være bra søt / salt for at jeg skal kunne si at drikken er god. Vet ikke hvordan man skal beskrive alkoholsmaken, men synes den er vemmelig bitter, og ettersmaken voldtar ganen... for ikke å snakke om ånden du har dagen derpå. 3 Lenke til kommentar
EvilSeagull Skrevet 27. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2013 Jeg synes heller ikke alkohol smaker godt. Jeg har prøvd mye rart, men en drink må være bra søt / salt for at jeg skal kunne si at drikken er god. Vet ikke hvordan man skal beskrive alkoholsmaken, men synes den er vemmelig bitter, og ettersmaken voldtar ganen... for ikke å snakke om ånden du har dagen derpå. Enig. Det smaker gift! 1 Lenke til kommentar
aklla Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 Jeg synes heller ikke alkohol smaker godt. Jeg har prøvd mye rart, men en drink må være bra søt / salt for at jeg skal kunne si at drikken er god. Vet ikke hvordan man skal beskrive alkoholsmaken, men synes den er vemmelig bitter, og ettersmaken voldtar ganen... for ikke å snakke om ånden du har dagen derpå. Alkoholsmaken er ikke noe god nei, men man får alkohol uten alkoholsmaken Lenke til kommentar
EvilSeagull Skrevet 27. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2013 nope Alkoholfri VIN!? No offence men det høres helt absurd ut for meg! Lover du å ikke bli fornermet eller frekk tilbake? Lenke til kommentar
EvilSeagull Skrevet 27. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2013 (endret) Alkoholsmaken er ikke noe god nei, men man får alkohol uten alkoholsmaken Im listening.. Endret 27. oktober 2013 av EvilSeagull Lenke til kommentar
EvilSeagull Skrevet 27. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2013 Hvorfor det? Lover du å ikke bli fornermet eller frekk tilbake? Lenke til kommentar
Flodec Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 Lover du å ikke bli fornermet eller frekk tilbake? Jeg har smakt noe alkoholfri vin. Noe har vært bra, noe har bare smakt som saft. Lenke til kommentar
EvilSeagull Skrevet 27. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2013 Jeg har smakt noe alkoholfri vin. Noe har vært bra, noe har bare smakt som saft. Jeg vil ha den som smaker saft. Hvilken er det? Lenke til kommentar
Flodec Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 Spør de som har vært gravid eller som er avholds. De har peiling på alkoholfri vin. Ah. Memories. Kom akkurat på at jeg i min ungdom brygget vin på gøysaft. Lenke til kommentar
EvilSeagull Skrevet 27. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2013 Spør de som har vært gravid eller som er avholds. De har peiling på alkoholfri vin. Ah. Memories. Kom akkurat på at jeg i min ungdom brygget vin på gøysaft. Alkoholfri vin? Glem at jeg spurte Lenke til kommentar
aklla Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 Im listening.. F.eks Nå liker ikke alle cognac, men har aldri merket alkoholsmaken på f,.eks den... 1 Lenke til kommentar
EvilSeagull Skrevet 27. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2013 F.eks Nå liker ikke alle cognac, men har aldri merket alkoholsmaken på f,.eks den... Prøver du å lure meg nå? Jeg begynner å bli litt mistenksom når jeg ser den flaska der. Jeg kommer til å holde et øye med deg 1 Lenke til kommentar
aklla Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 Prøver du å lure meg nå? Jeg begynner å bli litt mistenksom når jeg ser den flaska der. Jeg kommer til å holde et øye med deg Hvorfor så mistenksom? Lenke til kommentar
EvilSeagull Skrevet 27. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2013 Hvorfor så mistenksom? Den flaska der ser ut som noe jeg kommer til å bli veldig fyllesjuk av. Jeg er veldig mistenksom til deg nå 1 Lenke til kommentar
Flodec Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 Hennessy xo er legendarisk!!!! Nesten like god som Renault Carte d'argent! Lenke til kommentar
EvilSeagull Skrevet 27. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2013 Hennessy xo er legendarisk!!!! Nesten like god som Renault Carte d'argent! Hmm.. sier du at den smaker lite alkohol og samtidig lite av alt det der ekle som er i vin osv.? Jeg kommer til å holde et øye med deg også! Lenke til kommentar
Jofred Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 (endret) De fleste synes ikke at det de voksne drikker smaker særlig godt, i alle fall ikke første gang Da jeg var en ung fole pleide jeg å kjøpe rusbrus og øl, så drakk jeg annenhver. Da ble det ikke for søtt av rusbrusen (men jeg klarer ikke lukta av rusbrus nå lenger, for no skvip) og jeg mannet meg opp mellom hver rusbrus til å fyre ned en øl. PROTIP: Finn drinker som blandes med red bull, de smaker særdeles lite alkohol(men krever kanskje at pappa betaler). Om du vil ha den i pilleform er det nærmeste du kommer en ordentlig tampong fest. Dypp den i 60%, putt den i nummer 2, og så går du på byen. EDIT: Gå på polet, finn dette ølet, kos deg. Endret 27. oktober 2013 av Jofred Lenke til kommentar
EvilSeagull Skrevet 27. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2013 De fleste synes ikke at det de voksne drikker smaker særlig godt, i alle fall ikke første gang Da jeg var en ung fole pleide jeg å kjøpe rusbrus og øl, så drakk jeg annenhver. Da ble det ikke for søtt av rusbrusen (men jeg klarer ikke lukta av rusbrus nå lenger, for no skvip) og jeg mannet meg opp mellom hver rusbrus til å fyre ned en øl. PROTIP: Finn drinker som blandes med red bull, de smaker særdeles lite alkohol(men krever kanskje at pappa betaler). Alt pappaer betaler er jeg for! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå