EvilSeagull Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 Det smaker jo så forferdelig Lenke til kommentar
aklla Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 Da drikker du feil alkohol... Kjøp noe skikkelig i stedet for billig skvip. 4 Lenke til kommentar
EvilSeagull Skrevet 27. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2013 Da drikker du feil alkohol... Kjøp noe skikkelig i stedet for billig skvip. Det smaker omtrent det samme synes jeg Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 Da drikker du feil alkohol... Kjøp noe skikkelig i stedet for billig skvip. Alkohol smaker drit, uansett om det er blandet inn i dyrt drikke. AtW 4 Lenke til kommentar
aklla Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 (endret) Det smaker omtrent det samme synes jeg 50 år gammel cognac smaker det samme som tequila til en hundrelapp? Alkohol smaker drit, uansett om det er blandet inn i dyrt drikke. AtW Da har du ikke smakt skikkelig drikke... Endret 27. oktober 2013 av aklla 5 Lenke til kommentar
EvilSeagull Skrevet 27. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2013 50 år gammel cognac smaker det samme som tequila til en hundrelapp? Begge deler brenner i halsen men jeg ville nok gått for tequilaen 2 Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 50 år gammel cognac smaker det samme som tequila til en hundrelapp? Nei, cognac smaker værre uansett om den er 200 år gammel 2 Lenke til kommentar
EvilSeagull Skrevet 27. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2013 Nei, cognac smaker værre uansett om den er 200 år gammel Where do i sign Lenke til kommentar
*F* Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 Jeg vil tro det er to grunner til at alcohol ikke selges i tabelettform: 1- Man trenger en god dose for effekt, mer en man får via en tabelett 2- Det hadde nok ikke blitt lovlig. Alcohol i dag er vel desginet for at det skal være vanskelig å drikke mye. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 Bare trolling her ja, som forventet 1 Lenke til kommentar
Flodec Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 Stakkars dere som enda ikke har drukket god cognac. 3 Lenke til kommentar
EvilSeagull Skrevet 27. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2013 (endret) Jeg vil tro det er to grunner til at alcohol ikke selges i tabelettform: 1- Man trenger en god dose for effekt, mer en man får via en tabelett 2- Det hadde nok ikke blitt lovlig. Alcohol i dag er vel desginet for at det skal være vanskelig å drikke mye. Veldig dumt at det er designet for å smake ekkelt. Spesielt for de som ikke liker narkotika for det er mye enklere å svelge en tablett med amfetamin eller whatever. Ikke at jeg har prøvd (eller vil prøve) Stakkars dere som enda ikke har drukket god cognac. Du må ikke bekymre deg. Det går helt fint med oss Endret 27. oktober 2013 av EvilSeagull Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 Det er jo ingen som tvinger deg til å drikke noe du ikke liker. 4 Lenke til kommentar
aklla Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 Du må ikke bekymre deg. Det går helt fint med oss Selvfølgelig, men kanskje greit å prøve litt kvalitet i når du syntes alt smaker dritt? 3 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 Spesielt for de som ikke liker narkotika for det er mye enklere å svelge en tablett med amfetamin eller whatever. Jeg tror ikke narkiser tar heroin for den utsøkte smaken. Lenke til kommentar
EvilSeagull Skrevet 27. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2013 Jeg tror ikke narkiser tar heroin for den utsøkte smaken. Det var ikke det jeg mente Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 50 år gammel cognac smaker det samme som tequila til en hundrelapp? Da har du ikke smakt skikkelig drikke... Du antar at alle som ikke mener det samme som deg ikke har opplevd det samme som deg. Det er ikke korrekt. Tvert imot er det gode grunner til å si at alkohol ikke er spesielt godt, nesten ingen liker det før etter omfattende habituering, det finnes mengder av produkter som er lagd for å døyve smaken. Uten at man ble beruset, så er det god grunn til å anta alkoholforbruket hadde vært vesentlig lavere. AtW 5 Lenke til kommentar
EvilSeagull Skrevet 27. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2013 (endret) Selvfølgelig, men kanskje greit å prøve litt kvalitet i når du syntes alt smaker dritt? Det er smaken av alkohol jeg ikke liker. Det kan godt hende at noen merker smaker bedre enn andre men alkohol smaker ikke spesielt godt synes jeg. Det er derfor shot-glasset ble oppfunnet (god bless the inventor) Endret 27. oktober 2013 av EvilSeagull Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 Tar heller et glass med Lagavulin enn et glass med Absolut, for å si det sånn. Lenke til kommentar
Flodec Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 Ingen vits i å drikke hvis dere synes det smaker dritt. Jeg vet om flere som drikker alkoholfri vin eller alkoholfri øl i festlige lag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå