Leif Olsson Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 Havørn i motlys Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 Fantastisk bilde Leif ! Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 Hei, Leif. Havørn, - står så avgjort på toppen av lista som jeg har kalt "Fugler jeg har ønske om å få fotografert". Andre fuglearter som står høyt på denne lista, er kongeørn, hubro og trane. Havørnen avtegner seg fint mot den lyse himmelen, og bildet har tiltrekningskraft ! Vennlig hilsen Albert Andersson. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 27. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2013 Hei Terje og Albert. Takk for hyggelige kommentarer. Jeg er heldig at se havørn mange ganger i veckan og sitter ofte på holme ved fjæra og kan vare 2 til 4 noen ganger. To havørner kom i veckan veldig lavt over meg ner jeg var ute på jobb, ved slike tilfellen ønsker man at kamera var med men ikke mulig då og bare at håpe på held ner man er fri til helger. Med hilsen Leif Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg