Lars1998 Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 Denne tråden går ut på at du skal skrive hvilken film du så sist, gjerne ta med terningkast, hvor du så den og hva du syns om den! Håper folk vil være aktive her og dele med andre folk på diskusjon.no om hvilken film dere så.Ett eksempel på hvordan du kan gjøre det: Sist film jeg så var ''Rush'', denne så jeg på kino med broren min i høstferien. Denne filmen handler om to Formula 1 rivaler med navnet James Hunt og Niki Lauda, filmen er på 123 minutter. Jeg gir denne terningkast 8! Lenke til kommentar
Krokanrull Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Barefoot Gen (Hadashi no Gen) (1983)Så den alene på TV via ekstern harddisk for et par dager siden. Den er en sterk film om hva en atombombe og krig gjør med en liten japansk gutts liv. Filmen er på 83 minutter. Gir den terningkast 3. En sterk 3'er.Historien og alt var bra og ganske disturbing, men som animert og med stemmer som var veldig intense og litt anmasende falt den ikke helt i smak hos meg. Lenke til kommentar
MKej Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=270800 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå