Jaeggen Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 "Det store i det små" Tittel lånt fra en av Guren Hagens Sanger, fra Album med samme navn. Se bildet Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 Fint motiv og fin tittel, ville kuttet kraftig i overkant Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 Hei, Jon Arne. En bevokst jordflekk på én kvadratmeter, har et yrende dyreliv, og et rikt planteliv, og en slik liten verden er like fascinerende som den naturen vi ser og opplever, - det er målestokken som utgjør den store forskjellen ! Men vi har så lett for å overse det som er lite, og som ikke treffer øyet umiddelbart, og går dermed glipp av mange spennende observasjoner ... . Hvorfor ikke undersøke et lite "univers" neste gang det er aktuelt med en hvilepause i lyngen ? ! Vennlig hilsen Albert Andersson. Lenke til kommentar
Jaeggen Skrevet 29. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2013 Terje Solfugl skrev (På 27.10.2013 den 18.39): Fint motiv og fin tittel, ville kuttet kraftig i overkant Hei Terje, Takk for kommentar. Jeg vurderte å kutte ned i overkant, men jeg synes den rødfargen godt kunne være med som en ramme både over og under... Det blir vel litt som med baken... - Jon Arne Lenke til kommentar
Jaeggen Skrevet 29. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2013 Albert Andersson skrev (På 27.10.2013 den 19.39): Hei, Jon Arne. En bevokst jordflekk på én kvadratmeter, har et yrende dyreliv, og et rikt planteliv, og en slik liten verden er like fascinerende som den naturen vi ser og opplever, - det er målestokken som utgjør den store forskjellen ! Men vi har så lett for å overse det som er lite, og som ikke treffer øyet umiddelbart, og går dermed glipp av mange spennende observasjoner ... . Hvorfor ikke undersøke et lite "univers" neste gang det er aktuelt med en hvilepause i lyngen ? ! Vennlig hilsen Albert Andersson. Hei Albert, Takk for kommentar. Utrolig hvor mye man kan finne på et begrenset område Her var det vel egentlig kontrasten mellom fargene som gjorde at jeg trykket ned utløseren - Jon Arne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg