Neckrick Skrevet 27. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2013 (endret) Hei, Link til salg: http://www.lefdal.com/cms/s-1K2sGQVuEXgAAAE5mqQTq5uD/rod-dag-tilbud-pa-hodetelefoner%20 . NB: For å få nedsatt pris må du legge varen til handlekurven. jeg skal kjøpe nye hodetelefoner. Jeg hører å musik 2-3timer/dagen. 45-min til og fra skolen + litt til. Jeg har Jays A Jays three ørepropper, men trenger nye hodetelefoner. Passer fint nå som det er helgesalg hos lefdal 30% på utvalgte hodetelefoner. Mitt budskjett er på 500kr. Jeg ønsker meg noen hodetelefoner som ikke har altfor høy lyd, men god lydkvalitet til musikk og se på film. De SKAL være hørselsvennlige, og helst dempe mye støy utenfra. Jeg er nemlig redd for å få nedsatt hørsel. Spessielt blir problemet med støy hvis jeg skal bruke dem på buss/t-bane. HØRSELEN er første prioritet uansett hva! Jeg tenkte å gå for AKG K618 DJ fra lefdal(bit.ly/18r1OTy) , men valgte de bort da det sto "høy SPL verdi og kraftige...". Kan ikke akkurat si at det finnes noen hodetelefoner som ikke skader hørselen kommer jo ann på lidnivået ditt, men noen som ikke fremstår som deee PARTY hodetelefonene. Endret 27. oktober 2013 av Slund Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 27. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2013 Det er da ikke hodetelefonene som bestemmer volumet, så hvor høyt de teoretisk kan spille er irrelevant. Det du trenger er godt isolerte hodetelefoner slik at du ikke trenger å skru opp volumet for å overdøve støyende omgivelser. Lenke til kommentar
Chris93 Skrevet 27. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2013 Vel, det er bare å ikke ha lyden så høyt, eller kjøpe noen som egenlig trenger en forsterker. Lenke til kommentar
Neckrick Skrevet 27. oktober 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2013 Vel, det er bare å ikke ha lyden så høyt, eller kjøpe noen som egenlig trenger en forsterker. Det er da ikke hodetelefonene som bestemmer volumet, så hvor høyt de teoretisk kan spille er irrelevant. Det du trenger er godt isolerte hodetelefoner slik at du ikke trenger å skru opp volumet for å overdøve støyende omgivelser. Noen dere anbefaler da? Lenke til kommentar
Chris93 Skrevet 27. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2013 AKGene du pektd deg ut er vel greie. Om mobilen din klarer å spille så høyt som de takler er en ting, om mobilen klarer å spille høyt nok tilxat du skader hørselen din er en annen ting. Det er bare å velge et passende lydnivå før du går hjemmefra og ikke øke det på bussen o.l. Aktiv støydemping er noe du kan se på, men det koster nok en del mer enn hva du kan bruke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå