Gå til innhold

Altibox og teksting av kanaler - ikke altid like bra

Anbefalte innlegg

Er det flere av dere som bruker Altibox som plages med at teksting faller ut på enkelte av kanalene, eller at tekstingen blinker hele tiden ?

Hvor gamle dekodere har dere ?

jeg tok dette opp med min leverandør for en stund siden , samme med noen andre problemer .

Det eneste svare de gir meg er at dekoderen er for gammel , jeg må oppgradere.

( noe jeg må bekoste selv til tross for at det kunn dreier seg om basistjenestene )

i tillegg er sentralen fra ca 2007

Her prøver jeg altså å finne ut om det er dekoderen eller overføringen som feiler

Endret av den andre elgen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sliter selv med mangel på teksting på diverse kanaler (hovedsakelig BBC Entertainment, men også noen av Viasat Film-kanalene), og har også dekoder fra Altibox. Oppgraderte selv for ikke altfor mange ukene sidene, men problemet vedvarer.

"Trikset" jeg har kommet opp med er å trykke inn på guiden (grønn knapp) og så ut igjen, og da funker det faktisk. Ekstremt tilfeldig at jeg kom over det "trikset", men har funket siden så har ikke tenkt noe mer over det.

Lenke til kommentar

Hvordan er det med Discovery kanalene ?

jeg har lagt merke til at noen av BBC kanalen sliter lit med dette ( uten at jeg husker hvilke )

Men også Discovery science er en del trøblete

og i en periode var dekoren slik at den kunne låse seg helt etter lit bruk .

De kunne fore komme alt fra en gang i uken til flere ganger om dagen

Har du vært plaget med det ?

Hvordan ser den nye dekoren ut ?

jeg bruker forsatt den støvfargende dekoderen

http://www.sfjbb.no/image/image_gallery?uuid=c99c837a-d97c-4980-9895-f2b2796a76fd&groupId=10327&t=1265722273148

Endret av den andre elgen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...