Gå til innhold

Bekreftelse på høtalere....


Gjest Slettet-RnjNn5NbHl

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-RnjNn5NbHl

Jeg spurte etter noen gode høyalere/lydkort på et anet forum, og fikk noen anbefalinger.

 

Det jeg fikk var swan M100 MKII som høyalere og Fiio E10 som "lydkort".

 

kan jeg få en bekreftelse på at disse er bra, eller om det er noe som er bedre i samme pris/billigere?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-RnjNn5NbHl

Det kunne vært greit å vite hva du skal bruke dem til og hva budsjettet ditt er. De du nevner vet jeg ikke noe om, men om det er musikk som er hovedinteressen så er valget klart.

Høyttalere - Focal XS-book.

Lydkort - ASUS Xonar Essence STX.

 

skal både bruke dem til musikk, gaming og filmer, og de høytalerne du sa går ikke å kjøpe i norge etter hva jeg har sett... og hvis du ikke greier å bruke prisjakt, så koster høyalerne 2290...

 

og de jeg snakket me som sa at de var og hørtes ut som om de var veldig gode i lyd, men jeg stoler ikke helt 100% på dem....

 

de sa at Fiio E10 er bedre en ASUS Xonar Essence STX....

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-RnjNn5NbHl

Jo da, jeg greier å bruke prisjakt til eget behov, og hvis du hadde greid å bruke Google så hadde du funnet høyttalerne til salgs i Norge.

 

nei, jeg brukte google, og fant ingen norske butikker som hadde Focal XS-book....

 

så gi meg en link...

Endret av Slettet-RnjNn5NbHl
Lenke til kommentar

Jeg vil si at valget ditt er greit.

Kjør på. Når man skal kjøpe noe så finnes det alltid forbedringer og lignende, men man kan ikke hele tiden kjøpe noe med forbedringer. Man skal ikke betaler for noe man ikke trenger har jeg sagt hundre ganger. Valget ditt er ok for normalt bruk. Hvis du skal ha noe utover det så ville jeg nok selv ha godt for noe annet, men det er en annen sak. :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hvis du skal ha mye lyd og kvalitetslyd for pengene. og dette er for nyte musikk/film alene, hadde jeg heller satset på det bra hifi headset og brukbart lydkort eventuelt en dac med integrert headset forsterker.

 

Gir mer og bedre lyd i forhold til hva du får med "billige" aktive høytalere .

 

Egner ser jo litt mindre hvis det flere enn deg som skal nye musikken/filmlyden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...