Lfg Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 Hei!Min samboer er på jakt etter en fellesmail(kullmail) til de som har startet på høstsemesteret i medisin på UiO 2014. Er det noen her som har startet der nå og vet om det hadde vært mulighet for å få tak i denne mailen så fort som mulig? :-)Vi håper på å få sendt ut en mail angående bytting av studieplass og da må vi finne en som kunne være interessert i å bytte. VI bor for øyeblikket i Bergen og krysser fingrene for at vi finner en som kan hjelpe oss med dette problemet som henger over oss om dagen.Håper på så mange svar som mulig! :-) Lenke til kommentar
aryastark Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 (endret) Om du kjenner noen som studerer medisin ved UiO kan du få han/henne til å legge ut en beskjed på fronter. Det var i alle fall slik folk annonserte ønske om bytting til tromsø. Evt kan du sende en mail til studiekonsulent og be han/henne om å legge ut beskjed på fronter.edit: Gitt at det er fronter de bruker... Endret 27. oktober 2013 av medisinstud Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 Det er jeg redd du ikke får til. Vi fikk nettopp en mail som opplyste oss om krav til masseutsendelser. Spør heller på facebooksiden for det aktuelle kullet. Lenke til kommentar
Lfg Skrevet 28. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2013 Det er jeg redd du ikke får til. Vi fikk nettopp en mail som opplyste oss om krav til masseutsendelser. Spør heller på facebooksiden for det aktuelle kullet. Takk for svar, det skal vi prøve på :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå