kanikke Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Noen som vet om det er mulig, og hvordan man gjør det? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Du høyreklikker i timelinen og setter inn en tekstboks. Så dobbelklikker du på den og kan redigere teksten. Oppe i venstre hjørne velger du den firkanten med pilen som går oppover. Du bør ha litt space mellom den øverste linjen og toppen av ruten du skriver i. Kan være jeg husker feil, men det skal ikke være vanskelig. Lenke til kommentar
kanikke Skrevet 3. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2003 Hjertelig tusen takk. Du husker helt riktig, for det fungerer helt utmerket. :smile: Ikke for å mase, men lar det seg gjøre å få teksten til å rulle andre veien? Alteså ovenfra og ned? Ikke så veldig viktig, men likevel greit å vite. Lenke til kommentar
MagneH Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Er det ikke bare irriterende å lese baklengs? Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Ikke for å mase, men lar det seg gjøre å få teksten til å rulle andre veien? Tviler sterkt på det med Studio 8. Men med enkle gratisprogrammer kan du jo reversere et klipp (eks. VirtualDub) Lenke til kommentar
kanikke Skrevet 3. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2003 Takker for svar. Når jeg tenker meg om, så er det kanskje en unyttig funksjon. Det blir som "MagneH" skriver, å lese baklengs. Uansett, jeg fikk svar på det jeg lurte på, og det er jeg veldig takknemlig for! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå