Torhild Jansen Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 Ny-kirken på Geilo. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 Hei, Torhild. Denne kirken er moderne og sikkert praktisk med hensyn til ulike aktiviteter som foregår i "Folkekirken". Rent stilmessig foretrekker jeg nok kirkebygg satt opp fra 1200-tallet til et lite stykke inn i 1900-tallet. Men "But, but," som Petter Solberg skal ha sagt. Vennlig hilsen Albert Andersson. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 27. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2013 Hei, Torhild. Denne kirken er moderne og sikkert praktisk med hensyn til ulike aktiviteter som foregår i "Folkekirken". Rent stilmessig foretrekker jeg nok kirkebygg satt opp fra 1200-tallet til et lite stykke inn i 1900-tallet. Men "But, but," som Petter Solberg skal ha sagt. Vennlig hilsen Albert Andersson. Ja der er jeg helt enig med deg.... liker best de 'gode gamle', men, men (jeg tar det på norsk) Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 Fototeknisk veldig bra Torhild Merkelig at behovet for nye kirker dukker opp, Statkirkens troverdige medlemmer er jo drastisk synkende Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 27. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2013 Fototeknisk veldig bra Torhild Merkelig at behovet for nye kirker dukker opp, Statkirkens troverdige medlemmer er jo drastisk synkende Takker for kommentaren. Denne kalles Kulturkirke, og til det formålet - bl.a. konserter - ble visst den gamle kirken for liten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg