Brunpinne Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 Det er slike artikler som dette som gjør at jeg foretrekker Gamer.no fremfor alle andre norske spillmedier! Knallbra jobba! Har forresten aldri hørt om Vampire før, men det gjorde meg veldig nysgjerrig 1 Lenke til kommentar
Espp Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Vampires er på haloween-tilbud til 4,95 Euro på steam i dag og i morgen, bare som et tips Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Det er slike artikler som dette som gjør at jeg foretrekker Gamer.no fremfor alle andre norske spillmedier! Knallbra jobba! Har forresten aldri hørt om Vampire før, men det gjorde meg veldig nysgjerrig Vampire anbefales virkelig! Det har også et av de skumleste partiene jeg noensinne har spilt. Lenke til kommentar
Pinng Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Vampire anbefales virkelig! Det har også et av de skumleste partiene jeg noensinne har spilt. Tenker du på det forlatte huset med kjelleren og vaskemaskinene? Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Riktig! Husker jeg nesten dreit på meg da jeg spilte det første gangen. Riktignok ikke like skummelt nå når jeg er eldre, men da var det så ille at jeg måtte skru av spillet og roe meg ned før jeg fortsatte Lenke til kommentar
Slitenkæll Skrevet 4. januar 2016 Del Skrevet 4. januar 2016 Riktig! Husker jeg nesten dreit på meg da jeg spilte det første gangen. Riktignok ikke like skummelt nå når jeg er eldre, men da var det så ille at jeg måtte skru av spillet og roe meg ned før jeg fortsatte Var det ikke morsomt når spill var så skumle at du måtte skru dem av ? Haha, good times Lenke til kommentar
Stormwolf Skrevet 28. juni 2017 Del Skrevet 28. juni 2017 Enig. Gothic 3 med community patch går fra ødelagt til et svært spill med masse morro. Anbefales! Går fra ødelagt til litt mindre ødelagt. Prøvd nyeste patch, men syns alt som var dårlig fortsatt var like dårlig. Lenke til kommentar
svenka Skrevet 9. september 2021 Del Skrevet 9. september 2021 Star Fox 2 er å finne på Snes mini om noen skulle lure 🤠 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå