Arodem Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 Noen spill lanseres forhastet – andre ferdigstilles uten å se dagens lys.Feature: Når fansen tar ansvar Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 Kjempebra artikkel! Kotor 1 var helt fabelaktig, men ble aldri ferdig med Kotor 2, mye grunnet det som står her. Visste ikke om denne modden. Det skal prøves! 2 Lenke til kommentar
Demon_Hunter Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 jeg husker at eneste måte jeg fikk kotor 2 til å starte på var med å laste ned og instalere denne modden. Det var også et sted der man måtte bruke teleport cheat for å kunne komme seg videre. Lenke til kommentar
Stikox93 Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 Kotor 2 var katastrofalt. det er det ikke tvil om. Noe Bioware kanskje burde vurdert å lage remake av. for Obsidian klarte ikke det med tidspresset. Kotor 1 on the other hand, er kanskje bare et av tidenes beste spill da Lenke til kommentar
Herindur Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 Hva med kroneksempelet Falcon 4.0 hvor kildekoden ble lekket, fansen utviklet nye patcher og mods (vanvittig realisme...), som ledet til en nyutgivelse, Falcon 4.0: Allied Force? Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 Interessant artikkel. Det er jo en del spil lsom aldri ble sluppet, slik at det kan hende at det er flere slike historier. Var det ikke et PS1 spill som het Killer Instinct som aldri ble sluppet? Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 Veldig kul artikkel! Lenke til kommentar
Arodem Skrevet 27. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2013 Kjempebra artikkel! Kotor 1 var helt fabelaktig, men ble aldri ferdig med Kotor 2, mye grunnet det som står her. Visste ikke om denne modden. Det skal prøves! Så hyggelig å høre at du likte den! Veldig kul artikkel! Tusen takk for det. Hva med kroneksempelet Falcon 4.0 hvor kildekoden ble lekket, fansen utviklet nye patcher og mods (vanvittig realisme...), som ledet til en nyutgivelse, Falcon 4.0: Allied Force? Vet du, det har fløyet (!) under radaren min, men det virker som en kjempeinteressant historie. Interessant artikkel. Det er jo en del spil lsom aldri ble sluppet, slik at det kan hende at det er flere slike historier. Var det ikke et PS1 spill som het Killer Instinct som aldri ble sluppet? Killer Instinct var så vidt jeg vet aldri tiltenkt PS1. Kan hende du tenker på Thrill Kill – et kontroversielt slåssespill som skulle la fire stykk denge løs på hverandre samtidig? Det led en lignende skjebne som Star Fox 2, der ferdig kildekode lekket på nett. Lenke til kommentar
MDD Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 Elsket KOTOR. KOTOR2 likeså, men jeg måtte avbryte det midtveis. Når jeg landet på en planet falt plutselig framerate ned til et par fps. Det er sjeldent et spill har gjort meg så frustrert. Synd, for spillet likte jeg like godt som eneren. Lenke til kommentar
rocknrolf77 Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 Likte og kotor 2 godt. Men det var kanskje siden jeg spilte det før kotor. Lenke til kommentar
Godsaker Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 KotOR2 var jo overlegen KotOR1 selv med bare de offisielle patchene i mine øyne. Men må prøve med TSLRCM snart da (som jeg har sagt flere ganger før...) Og VtMB med dens uoffisielle patch, se hvordan den forandrer de orginale godsakene. 1 Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 Killer Instinct var så vidt jeg vet aldri tiltenkt PS1. Kan hende du tenker på Thrill Kill – et kontroversielt slåssespill som skulle la fire stykk denge løs på hverandre samtidig? Det led en lignende skjebne som Star Fox 2, der ferdig kildekode lekket på nett. Jeg er ikke sikker. Mener at jeg leste noe om et ultrabrutalt slåssespill som ikke ble sluppet for PS1 grunnet noen omstendigheter. Jeg vet at jeg kjøpte det på EBay etterpå, men jeg har ikke prøvd det enda. Så det kan godt hende at det var noe helt annet... Lenke til kommentar
FoxX717 Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 Det kom også en enorm community patch til Gothic 3 som gjorde spillet spillbart, laget av ihugga fans. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 Enig. Gothic 3 med community patch går fra ødelagt til et svært spill med masse morro. Anbefales! Lenke til kommentar
Arne90 Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 Flott artikkel! Fikk sinnsykt lyst til å spille Vampires igjen, et av mine fav spill gjennom tidene, visste ikke at det fortsatt ble oppdatert, så nå blir det Vampires gaming i jula 2 Lenke til kommentar
Tangeter Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 Vampire er et av de desidert beste spillene på 2000-tallet. Husker den fikk en velfortjent plass blant de topp 10 her på gamer. 4 Lenke til kommentar
SirRobert Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Fin artikkel. Den inspirerte meg til å skaffe meg Vampire. Har aldri spilt det, og føler jeg har gått glipp av noe stort! Er svært glad i KOTOR2. Men selv med mod sliter jeg fremdeles med Swoop bikes som setter seg fast i taket Utrolig syns for Obsidian at de ikke fikk tiden de trengte. Glad de får herje fritt med Project Eternity.. 2 Lenke til kommentar
andrekhorne Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Veldig interessant artikkel Lenke til kommentar
Pinng Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Flott artikkel! Fikk sinnsykt lyst til å spille Vampires igjen, et av mine fav spill gjennom tidene, visste ikke at det fortsatt ble oppdatert, så nå blir det Vampires gaming i jula Mine tanker nøyaktig! Lenke til kommentar
grim_reaper_jib Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Vampire redemption og bloodlines er kjempespill. Vel verdt en gjennomspilling. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå