Ulv Sandberg Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 Fasaden Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 Hei, Ulv. Et "talende" bilde, og det påkaller tanker og følelser knyttet til dette hjemmet:: Hvem bor her ? Potter med velstelte blomster i vinduet tyder på et eldre menneske, - kanskje helst kvinne .... . Bildet gir inntrykk av ensomhet, - nære slektninger eller venner ville vel ha sørget for et minimum av vedlikehold ... ? Bildet er fototeknisk meget bra, med god skarphet og realistiske farger ! Bildet er også viktig, og kunne for eksempel vært brukt i sosiologiske rapporter om fattigdom m.m. Vennlig hilsen Albert Andersson. Lenke til kommentar
Ulv Sandberg Skrevet 27. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2013 Hei, Ulv. Et "talende" bilde, og det påkaller tanker og følelser knyttet til dette hjemmet:: Hvem bor her ? Potter med velstelte blomster i vinduet tyder på et eldre menneske, - kanskje helst kvinne .... . Bildet gir inntrykk av ensomhet, - nære slektninger eller venner ville vel ha sørget for et minimum av vedlikehold ... ? Bildet er fototeknisk meget bra, med god skarphet og realistiske farger ! Bildet er også viktig, og kunne for eksempel vært brukt i sosiologiske rapporter om fattigdom m.m. Vennlig hilsen Albert Andersson. Takker så mye for en kommentar som treffer så godt Albert....dette huset ligger omtrent midt i Sandefjord, blant en meget velholdt trebebyggelse, og nærmest skrek etter å bli fotografert....gresset er grønt, men hva skjuler seg bak fasaden? mvh Ulv Lenke til kommentar
Jan Egil Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 Liker bildet ditt veldig godt. Et "enkelt" bilde, som derfor gir rom for mye refleksjon. Teknisk helt supert. Alt annet har Albert allerede sagt. Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 Så herlig motiv midt i min smaksretning flott! MVH Tove Lenke til kommentar
Ulv Sandberg Skrevet 27. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2013 Takker og bukker for fine kommentarer Jan Egil og Ovidia! mvh Ulv Lenke til kommentar
Kai PetterJohansen. Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 Jeg henger meg på de andre. Lenke til kommentar
Ulv Sandberg Skrevet 27. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2013 Jeg henger meg på de andre. Takker for det Kai Petter. mvh Ulv Lenke til kommentar
tasmyrn Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Hmmm..forfallsmotiv..noe for meg..liv ute..rosebusken..inne, fraflyttet..plastblomst?..liker fargene og strukturen i bildet. Blei en litt annen opplevelse en Albert..slik blir det noen ganger:) Lenke til kommentar
Ulv Sandberg Skrevet 28. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2013 Hmmm..forfallsmotiv..noe for meg..liv ute..rosebusken..inne, fraflyttet..plastblomst?..liker fargene og strukturen i bildet. Blei en litt annen opplevelse en Albert..slik blir det noen ganger:) Takker så mye for kommentaren Terje......bildet hadde vel egentlig ikke noe i arkitektkonkurransen å gjøre,skulle nok ha lagt det i miljøkategorien....)-:: mvh Ulv Lenke til kommentar
Ulv Sandberg Skrevet 28. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2013 Hmmm..forfallsmotiv..noe for meg..liv ute..rosebusken..inne, fraflyttet..plastblomst?..liker fargene og strukturen i bildet. Blei en litt annen opplevelse en Albert..slik blir det noen ganger:) Takker så mye for kommentaren Terje......bildet hadde vel egentlig ikke noe i arkitektkonkurransen å gjøre,skulle nok ha lagt det i miljøkategorien....)-:: mvh Ulv arkitekturkonkurransen skulle det være.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg