Gå til innhold

United States of Americanism

Anbefalte innlegg

USA er helt klart misforstått i den vestlige verden. Korrupsjon, krig, propaganda som får Nord-Korea til å se ut som et demokrati i forhold, avlytting av alt og alle etc. Alt dette av egne interesser.

Jeg har lenge vært lei dette landet. Nå skriver jeg. Jeg skriver om skandalene som disse amerikanerne har påført verden. Får nesten lyst til å gi ut en bok som kan hjelpe å sette hele verden mot dette forferdelige landet. Jeg kan nevne i fleng saker som viser at USA er et av verdens klart verste land.

- De bekjemper masseødeleggelsesvåpen og terror (av egne interesser).

Javel, jeg trodde USA var eneste land i verden som har brukt atombomber, attpåtil ved 2 anledninger. De har vel masseødeleggelsesvåpen selv? Hvorfor er det slik at man skal akseptere at de har det, men ingen andre? At de gikk til krig mot Irak av denne grunn var vel dessuten relativt feil. Joe Biden tjener feks fett på våpensalg i USA nå. Gamle politikere har mao stor interesse av å krige. USA er den største krigføreren i verden, uten tvil.

- Av økonomiske interesser styrte de i mange år (60-80-tallet?) mange av de sør-amerikanske landene på ekte mafia-vis. Sendte agenter ned på besøk til presidenter og ga de et tilbud de ikke kunne avslå. Avslo de, så døde presidentene i "flystyrt" bare dager senere. Gravde Panama-kanalen uten Panama's godkjennelse også, av egne økonomiske interesser. Hva om Sverige hadde gravd en kanal gjennom Norge for å få skipstrafikk direkte til Kiruna?

- Hjalp Saddam Hussein til makten i Irak på slutten av 80-tallet, på deres egne premisser. Saddam dreit i premissene, derav ble det et betent forhold. Når et land holder på med slikt, så betviler jeg sterkt at det ligger noe annet enn økonomiske/egne interesser bak.

- Hvorfor gikk de løs på stakkars Vietnam? Igjen egne interesser.

- De var vel militært involvert i rundt 180 av 205 av verdens land i 2012. Why? Egne interesser.

- Startet opp tidenes mest idiotiske krig, som fortsatt pågår. War on Drugs. Mange flere menneskeliv har gått tapt enn reddet pga denne krigen.

- Avlyttingen som akkurat har blitt avslørt (ikke noe sjokk for min del). Egne interesser.

USA er et stort land med mange kulturer, som aldri kan sies å ha satt noe godt eksempel for resten av verden. Slaveri, undertrykkelse av både svarte og indianere, atombombing, våpenloven som fører til ufattelig mange drap og uvanlig høy kriminalitet ifht andre vestlige land, stor fattigdom og elendighet generelt. Krig er deres nødvendighet, men som bare blir glemt pga deres evne til å kjøre bedre propaganda enn både Hitler og Nord-Korea. Hvorfor er da dette landet så betrodd i Europa? Er det fordi politkerne frykter de? Er det fordi politkerne er korrupte? Er det fordi det europeiske folk er jævlig naive?

Hvorfor kan ikke vi nordmenn og europa forstå mer av ekstremistene i den østlige verdens tankegang? De har jo åpenbart en grunn til å holde på slik de gjør. Det er absolutt en grunn for at 9/11 skjedde. Hvorfor er terror det verste som finnes, mens krig fra USA sin side hvor mange tusen flere sivile dør er krig mot terror og derfor helt greit?

Sikkert mange som reagerer på slike bombastiske utsagn. De som gjør det, diskuter gjerne hva som evt. gjør USA til et godt land, da jeg er fullstendig klar over at det alltid er to sider av én sak.

Endret av jonastra
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Amerikanerne har ikke påført verden noen skade. skandaler eller kriger.

Det er regjeringen i USA som står for dette, en regjering som forøvrig er kontrollert av jøder som jobber bak kulissene,og av Israel.

Men de legger skylden på alle andre, mens de selv fremstiller seg som uskyldige lam.

Jødene har i århundreder drevet sitt skitne spill, og brukt og infiltrert land, skapt nye ideologier osv og fått disse til å gjøre jobben for seg slik at de selv kunne fortsette å framstå som uskyldige lam, som er forfulgt bare fordi de er jøder.

Nå er de imidlertid blitt litt modigere og gjør ting mer åpent, for de vet nå at uansett hva de gjør så vil folk flest fortsette å se på jødene som uskyldige lam som er forhatt og mislikt kun fordi de er jøder.

Det er mye mer motstand nå blant folk i USA mot alle krigene og alt regjeringen gjør av ugjerninger enn det er i Norge.

Før har folk flest i USA trodd på regjeringen når de snakker om amerikanske interesser, forsvare USA, masseødeleggelsesvåpen osv osv. Men nå begynner stadig flere å våkne opp til virkeligheten.

Men det tar tid fordi myndighetene bruker kjemikalier spredt bla i mat, vann og luft for å sløve ned folket. Fluor er et av disse kjemikaliene, som også er elsket og mye brukt av folket i Norge.

Alle kriger osv som USA har ført, har vært planlag av denne jødiske "eliten" og deres lakeier, utfallet av krigene er også planlagt.

For det handler ikke om å vinne kriger, men om å skape kaos, om befolkningsreduksjon og å forberede verden for en ny verdensorden og en verdensregjering, og det handler ikke minst om å tjene penger.

Det er ikke noe så lønnsomt for den jødeiske bankeliten som en krig.

Endret av Baltazar94
Lenke til kommentar

Regjeringen i USA er de som tok beslutningene nevnt ovenfor ja, til variert støtte fra folket når det er sagt. For å forstå kjernen av dette så tror jeg man må gå inn i regjeringens ledere og konsulenter i hver tidsperiode for å forstå hvorfor de tok de valgene de gjorde, og jeg tror det mer enn at jøder kontrollerer alt ;P Men legg fram nok bevis og ingenting er umulig.

Når det er sagt så har USA alltid vært en stormakt i modern verden, og da er det selvklart at de vil ha mange interesser, som kan utfolde seg på uventede måter, som ikke alltid er planlagte eller en gang forutsigbare på noen måte. Jeg syntes USA har vært en av de store positive statene i verden i dag, og de har fortsatt mange ting som er bra. USA har fått nesten for mye skittkasting syntes jeg, uten balansert analyse.

Jeg støtter den amerikanske politiske modellen, jeg tror den er mer rettferdig og mektig enn mange andre land. Det at den er så splittet og at agendaer kan ha så stor innflytelse for eksempel i Congress, tyder bare på dette. Modellen om frihet og individuell kreativitet, om kapitalismen som understøtter disse, samt investering og VC- modellen er også veldig bra. Det er et veldig progressivt land, som kommer fra stor variasjon i befolkningen, og jeg føler det vises både i politikken, i sosial holdning og sjansene man tar økonomisk, med øye på framtiden.

Om man er uenig med utlandspolitikk, så er det greit, men ta å se på holdningene som politikere har hatt opp gjennom årene om land som Irak, Afghanistan eller Syria. Det er enkelt å si at det bare er for at de selv skal tjene på det, men jeg tror de også hadde en reel vilje for å hjelpe disse landene. Og når man atåptil har det sterkeste militæret i verden, så går kanskje egoet litt til huet og man føler man har ansvar for å hjelpe hvor enn man kan, uten å egentlig vite konsekvensene fullt ut.

Jeg snakket med en Iraker på Steam forleden dag, han likte USA. USA har faktisk støtte fra mange i krigsherjede land som terroriseres av Taliban, fundamentalister, osv. Jeg sier ikke at jeg har all fakta her, men jeg tror det er mye mer nyansert enn man kanskje tror. Samme kan sies om NSA, Snowden og det vraket av digital surveillance som vi nå går gjennom. Men det er kanskje for neste post

Lenke til kommentar

USA er helt klart misforstått i den vestlige verden. Korrupsjon, krig, propaganda som får Nord-Korea til å se ut som et demokrati i forhold, avlytting av alt og alle etc. Alt dette av egne interesser.

Jeg har lenge vært lei dette landet. Nå skriver jeg. Jeg skriver om skandalene som disse amerikanerne har påført verden. Får nesten lyst til å gi ut en bok som kan hjelpe å sette hele verden mot dette forferdelige landet. Jeg kan nevne i fleng saker som viser at USA er et av verdens klart verste land.

- De bekjemper masseødeleggelsesvåpen og terror (av egne interesser).

Javel, jeg trodde USA var eneste land i verden som har brukt atombomber, attpåtil ved 2 anledninger. De har vel masseødeleggelsesvåpen selv? Hvorfor er det slik at man skal akseptere at de har det, men ingen andre? At de gikk til krig mot Irak av denne grunn var vel dessuten relativt feil. Joe Biden tjener feks fett på våpensalg i USA nå. Gamle politikere har mao stor interesse av å krige. USA er den største krigføreren i verden, uten tvil.

- Av økonomiske interesser styrte de i mange år (60-80-tallet?) mange av de sør-amerikanske landene på ekte mafia-vis. Sendte agenter ned på besøk til presidenter og ga de et tilbud de ikke kunne avslå. Avslo de, så døde presidentene i "flystyrt" bare dager senere. Gravde Panama-kanalen uten Panama's godkjennelse også, av egne økonomiske interesser. Hva om Sverige hadde gravd en kanal gjennom Norge for å få skipstrafikk direkte til Kiruna?

- Hjalp Saddam Hussein til makten i Irak på slutten av 80-tallet, på deres egne premisser. Saddam dreit i premissene, derav ble det et betent forhold. Når et land holder på med slikt, så betviler jeg sterkt at det ligger noe annet enn økonomiske/egne interesser bak.

- Hvorfor gikk de løs på stakkars Vietnam? Igjen egne interesser.

- De var vel militært involvert i rundt 180 av 205 av verdens land i 2012. Why? Egne interesser.

- Startet opp tidenes mest idiotiske krig, som fortsatt pågår. War on Drugs. Mange flere menneskeliv har gått tapt enn reddet pga denne krigen.

- Avlyttingen som akkurat har blitt avslørt (ikke noe sjokk for min del). Egne interesser.

USA er et stort land med mange kulturer, som aldri kan sies å ha satt noe godt eksempel for resten av verden. Slaveri, undertrykkelse av både svarte og indianere, atombombing, våpenloven som fører til ufattelig mange drap og uvanlig høy kriminalitet ifht andre vestlige land, stor fattigdom og elendighet generelt. Krig er deres nødvendighet, men som bare blir glemt pga deres evne til å kjøre bedre propaganda enn både Hitler og Nord-Korea. Hvorfor er da dette landet så betrodd i Europa? Er det fordi politkerne frykter de? Er det fordi politkerne er korrupte? Er det fordi det europeiske folk er jævlig naive?

Hvorfor kan ikke vi nordmenn og europa forstå mer av ekstremistene i den østlige verdens tankegang? De har jo åpenbart en grunn til å holde på slik de gjør. Det er absolutt en grunn for at 9/11 skjedde. Hvorfor er terror det verste som finnes, mens krig fra USA sin side hvor mange tusen flere sivile dør er krig mot terror og derfor helt greit?

Sikkert mange som reagerer på slike bombastiske utsagn. De som gjør det, diskuter gjerne hva som evt. gjør USA til et godt land, da jeg er fullstendig klar over at det alltid er to sider av én sak.

Hvorfor risikerer så mange folk fra verden rundt sine liv til å bli amerikanere i dette elendig land? Hvorfor flytter ikke tilbake norsk amerikanerne og andre europeiske amerikanerner til Europa ?

Jeg bor i USA. Har du vært i USA før til å se litt rundt og få litt nyanse i dine negative holdninger?

Lenke til kommentar

Hvorfor risikerer så mange folk fra verden rundt sine liv til å bli amerikanere i dette elendig land? Hvorfor flytter ikke tilbake norsk amerikanerne og andre europeiske amerikanerner til Europa ?

Mange risikerer sitt liv for å komme til USA fordi de tror det er bedree der enn i deres eget land. Dette gjelder land som mexico, der folk flest er fattige.

Noen flytter til USA fordi de, som de første europeerne som grunnla USA, søker frihet fra statens tyranni i sitt eget land.

Felles for begge disse to gruppene er mao at de tror det er bedre i USA enn i deres eget land, og slik var det også før, men ikke nå lenger.

Mange amerikanere har allerede flyttet fra USA, andre kan ikke fordi de ikke har penger, og mange flytter ikke fordi de innser at det tyrranniet som nå utfolder seg i USA, det er internasjonalt og det vil også ramme europa og andre land.

Det er heller ikke lenger så lett å slippe ut av USA.

Det er på tide at du begynner å våkne og se hva som er i ferd med å skje i det landet du bor i, jeg syns det er litt underlig at jeg og mange andre i Norge og europa vet mer om hva som foregår i USA enn deg som bor der.

USA er nå en "bananrepublikk" hvor stadig flere lever i fattigdom.

Og USA er også et land som får stadig færre venner internasjonalt, og hvor regjeringen også ser på store deler av folket til sine fiender, og hvor regjeringen bruker droner for å overvåke folket, og nå også har åpnet for å bruke væpnede droner mot amerikanske borgere både i utlandet og i USA.

USA er også på et land på randen av borgerkrig, som antakelig vil bryte ut når politiet og militære prøver å avvæpe folket og lokal milits.

Obama lovte "change" i USA, og "change" ble det, men ikke som folk hadde ønsket.

De får fattigdom,tyranni og politistat og en mulig borgerkrig, men det var nok ikke det de hadde ventet seg da obama snakket så fint om "change".

Lenke til kommentar

Du trenger psykoterapi Baltazar

Det tror jeg ikke, men jeg tror at du muligens trenger det, slik at du kan få åpnet øyne og sinn for virkeligheten.

Nå har jeg fortalt deg litt om hva som skjer i USA, og jeg har også dokumentert det, og ikke bare i denne tråden.

Men du fortsetter å angripe meg for dette, men det er jo ikke min feil det som skjer i USA.

Eller kanskje du tror at det er jeg som har laget disse videoene og dokumentasjonen jeg har lagt ut tidligere, men da må jeg spørre hvordan mener du at jeg skulle klare det ?

Lenke til kommentar

Disse videoene som jeg nå har lagt ut, viser jo med all tydelighet at det er ikke folket i USA som skal aangripes for USAs krigføring osv.

Det er de som har kapret og nå kontrollerer regjeringen i USA som skal angripes, for regjeringen i USA driver ikke bare krig mot andre lqand, de driver også en krig mot sitt eget folk.

Jeg legger også ut en liste over hvem i folket regjeringen i USA ser på som "fiender"

1. Those that talk about “individual liberties”

2. Those that advocate for states’ rights

3. Those that want “to make the world a better place”

4. “The colonists who sought to free themselves from British rule”

5. Those that are interested in “defeating the Communists”

6. Those that believe “that the interests of one’s own nation are separate from the interests of other nations or the common interest of all nations”

7. Anyone that holds a “political ideology that considers the state to be unnecessary, harmful,or undesirable”

8. Anyone that possesses an “intolerance toward other religions”

9. Those that “take action to fight against the exploitation of the environment and/or animals”

10. “Anti-Gay”

11. “Anti-Immigrant”

12. “Anti-Muslim”

13. “The Patriot Movement”

14. “Opposition to equal rights for gays and lesbians”

15. Members of the Family Research Council

16. Members of the American Family Association

17. Those that believe that Mexico, Canada and the United States “are secretly planning to merge into a European Union-like entity that will be known as the ‘North American Union’”

18. Members of the American Border Patrol/American Patrol

19. Members of the Federation for American Immigration Reform

20. Members of the Tennessee Freedom Coalition

21. Members of the Christian Action Network

22. Anyone that is “opposed to the New World Order”

23. Anyone that is engaged in “conspiracy theorizing”

24. Anyone that is opposed to Agenda 21

25. Anyone that is concerned about FEMA camps

26. Anyone that “fears impending gun control or weapons confiscations”

27. The militia movement

28. The sovereign citizen movement

29. Those that “don’t think they should have to pay taxes”

30. Anyone that “complains about bias”

31. Anyone that “believes in government conspiracies to the point of paranoia”

32. Anyone that “is frustrated with mainstream ideologies”

33. Anyone that “visits extremist websites/blogs”

34. Anyone that “establishes website/blog to display extremist views”

35. Anyone that “attends rallies for extremist causes”

36. Anyone that “exhibits extreme religious intolerance”

37. Anyone that “is personally connected with a grievance”

38. Anyone that “suddenly acquires weapons”

39. Anyone that “organizes protests inspired by extremist ideology”

40. “Militia or unorganized militia”

41. “General right-wing extremist”

42. Citizens that have “bumper stickers” that are patriotic or anti-U.N.

43. Those that refer to an “Army of God”

44. Those that are “fiercely nationalistic (as opposed to universal and international in orientation)”

45. Those that are “anti-global”

46. Those that are “suspicious of centralized federal authority”

47. Those that are “reverent of individual liberty”

48. Those that “believe in conspiracy theories”

49. Those that have “a belief that one’s personal and/or national ‘way of life’ is under attack”

50. Those that possess “a belief in the need to be prepared for an attack either by participating in paramilitary preparations and training or survivalism”

51. Those that would “impose strict religious tenets or laws on society (fundamentalists)”

52. Those that would “insert religion into the political sphere”

53. Anyone that would “seek to politicize religion”

54. Those that have “supported political movements for autonomy”

55. Anyone that is “anti-abortion”

56. Anyone that is “anti-Catholic”

57. Anyone that is “anti-nuclear”

58. “Rightwing extremists”

59. “Returning veterans”

60. Those concerned about “illegal immigration”

61. Those that “believe in the right to bear arms”

62. Anyone that is engaged in “ammunition stockpiling”

63. Anyone that exhibits “fear of Communist regimes”

64. “Anti-abortion activists”

65. Those that are against illegal immigration

66. Those that talk about “the New World Order” in a “derogatory” manner

67. Those that have a negative view of the United Nations

68. Those that are opposed “to the collection of federal income taxes”

69. Those that supported former presidential candidates Ron Paul, Chuck Baldwin and Bob Barr

70. Those that display the Gadsden Flag (“Don’t Tread On Me”)

71. Those that believe in “end times” prophecies

72. Evangelical Christians

The groups of people in the list above are considered “problems” that need to be dealt with. In some of the documents referenced above, members of the military are specifically warned not to have anything to do with such groups.

Lenke til kommentar

Det tror jeg ikke, men jeg tror at du muligens trenger det, slik at du kan få åpnet øyne og sinn for virkeligheten.

Nå har jeg fortalt deg litt om hva som skjer i USA, og jeg har også dokumentert det, og ikke bare i denne tråden.

Men du fortsetter å angripe meg for dette, men det er jo ikke min feil det som skjer i USA.

Eller kanskje du tror at det er jeg som har laget disse videoene og dokumentasjonen jeg har lagt ut tidligere, men da må jeg spørre hvordan mener du at jeg skulle klare det ?

Det er meget få som mener du har dokumentert noe som helst som støtter dine konspirasjon teorier Kritisk tenkning mangler, ellers ville du vite at du mangler dokumentasjon
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er meget få som mener du har dokumentert noe som helst som støtter dine konspirasjon teorier Kritisk tenkning mangler, ellers ville du vite at du mangler dokumentasjon

Det er jo fordi de fleste er like blinde for virkeligheten som deg, og de overser all dokumentasjon eller blankt avviser det slik du gjør.

Og det er jo litt pussig, egentlig ganske tragisk at du er så ignorant og blind at du kllarer å "overse" de videoene jeg har lagt ut her, og likevel påstå at jeg ikke har lagt ut dokumentasjon.

Men du er ikke alene om det, de fleste her har samme problemet.

Jeg kan legge ut tonnevis med videoer og linker til forskjellige websider som dokumentasjon, men likevel så påstår de at jeg aldri dokumenterer noe som helst.

Og når det gjelder den listen jeg la ut, så er den også vanskelig og overse.

Jeg glemte å samtidig legge ut linken til websiden der jeg fant den, men jeg regner med at det gjør ikke noe forskjell uansett.

Men det er ok, du kan overse det nå og sover videre, men siden dette handler om virkeligheten, så vil du bli innhentet av dette som skjer uansett.

Endret av Baltazar94
Lenke til kommentar

baltazar du må se nyansert på det da. Når det er en warning list over tegn på terrorisme eller ekstremisme, så betyr ikke det at alle som snakker om frihet eller anti-xxx blir puttet i den kategorien, eller at det er ulovlig å snakke om det. Disse tegnene blir koblet sammen med andre bevis, og annen informasjon for å skape et helhetlig bilde. Samt for research så må man se på alle aspekter av ekstremisme.

Sånn generelt angående NWO, så tror jeg ikke direkte på konspirasjonsteorier, men jeg tror at forandringer bygger seg kumulativt, og vi er helt klart på et helt annet sted i verden nå enn til og med for 10 år siden. Hver gang man legger til en sikkerhetsregel eller overvåkningsprogram, så legger den seg kumulativt oppå alle de som eksisterer, samt blir en del av og koblet sammen med alle som kommer i framtiden. Hver regel og forandring var gjort med gode intensjoner, men over tid så ender man opp med enorm makt og bredde i mulighetene staten har, og dette kan være veldig farlig. Disse tingene er noe vi må analysere og finne ut av mye mer enn det som har blitt gjort, men det betyr ikke at jødene har liksom planlagt alt sammen siden 1902.

Endret av b3ta
  • Liker 1
Lenke til kommentar

baltazar du må se nyansert på det da. Når det er en warning list over tegn på terrorisme eller ekstremisme, så betyr ikke det at alle som snakker om frihet eller anti-xxx blir puttet i den kategorien, eller at det er ulovlig å snakke om det. Disse tegnene blir koblet sammen med andre bevis, og annen informasjon for å skape et helhetlig bilde. Samt for research så må man se på alle aspekter av ekstremisme.

Sånn generelt angående NWO, så tror jeg ikke direkte på konspirasjonsteorier, men jeg tror at forandringer bygger seg kumulativt, og vi er helt klart på et helt annet sted i verden nå enn til og med for 10 år siden. Hver gang man legger til en sikkerhetsregel eller overvåkningsprogram, så legger den seg kumulativt oppå alle de som eksisterer, samt blir en del av og koblet sammen med alle som kommer i framtiden. Hver regel og forandring var gjort med gode intensjoner, men over tid så ender man opp med enorm makt og bredde i mulighetene staten har, og dette kan være veldig farlig. Disse tingene er noe vi må analysere og finne ut av mye mer enn det som har blitt gjort, men det betyr ikke at jødene har liksom planlagt alt sammen siden 1902.

NWO er ikke noen konspirasjonsteori,.

Nwo kommer, og på noen områder måter så er NWO innført allerede. Men det innføres steg for steg, slik du nevner.

Men en stor feil du gjør her er at du tror det er "tilfeldig" En annen stor feil er at du tror deet ligger "god vilje" bak dette.

Det ligger ingen god vilje bak dette, og alt er også nøye planlagt. Grunnen til at det skjer så sakte og gradvis er at folket skal få tid til å venne seg til stadig mer overvåkning, militære i gatene"terrorlover" osv

Men i USA skjer det ganske åpent og fort nå, fordi regjeringen og de jødiske bankeirerne som kontrollerer regjeringen har oppdaget at folk flest tror det ikke selv om de ser det.

En annen ting er at USA nå har passert et punkt hvor alt må skje mer åpent.

USA leder an, og når USA er "falt" så kommer turen til Norge og europa, det som er innført til nå av overvåking osv er bare begynnelsen, og for å venne folket til det slik at de ikke skal protestere.

Det vil antakelig gå ganske fort nåe USA er falt, og all motstand i USA er kneblet.

Hele "krigen mot terror" og det stadige gnålet fra PST og politikere om terror osv er bare en stor svindel.

9/11 i USA var en falsk flagg aksjon som skulle brukes som unnskyldning for strengere overvåking ol i USA, og omtrent alle bombeaksjoner og skyteepisoder i USA har vært falsk flagg aksjoner, utført av mossad og cia.

Meningen er å spre frykt for "terrorister" i folket, noe som de har oppnådd, og også å få støtte til nye lover som de kan bruke til å avvæpne folket, dette har de foreløpig ikke klart, og USA er antakelig nå på randen av borgerkrig.

Myndighetene i USA har nå kjøpt over en milliard skudd av forskjellig kaliber for å forberede seg, og også våpen og pansrede biler.

Vi fikk vår egen falsk flagg aksjon 22 juli 2011 som er ment som en unnskyldning for mer overvåking i Norge, og for å spre frykt for "terrorister" i Norge, og det ser ut som at opplegget virket også her.

Folk flest slukte ihvertfall både agnet og kroken.

Folk i Norge er også gradvis tilvendt et mer totalitært regime i retning av en politistat i nesten 100 år nå, så Norge er allerede solgt.

Det er dette våre politikere har jobbet for i alle år, og ja, jødene kontrollerer også den norske regjeringen, og Norges bank.

Alt er deler i planleggingen for NWO,og ingenting er godt ment.

Den nye verdensordenen er ikke for oss, bare for den jødiske eliten, og en del andre utvalgte superrike mennesker og politikere.

De av oss som overlever de kommende katastrofene, sult, sykdommer og dn kommende verdenskrigen, vil bli slaver med mindre rettigheter enn det vi gir kveget.

Dette er ikke konspirasjonsteorier, men politikerne og myndighetene vil selvfølgelig ha oss til å tro det.

Dessverre har de også klart det.

Og siden folk flest tror dette er bare konspirasjonsteorier, og ikke vil se det som er åpenbart, og ikke er i stand til å tro det selv om de ser det, så er det ikke mulig å stoppe dette heller.

Alt vil skje som planlagt, og det hjelper ikke om folk foretrekker å tro at dette er bare konspirasjonsteorier, ingen kommer unna dette uansett.

Dette har vært planlagt lenge, men siste etappe i planleggingen begynte med opprettelsen av FN i 1945.

http://americathebattlefield.blogspot.no/2013/10/treason-disarmament-of-united-states-and-declaration-of-world-government.html

Endret av Baltazar94
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...