AnonymDiskusjon Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 Hei. Jeg har ikke fått tatt vasket noe særlig under forhuden grunnet litt trang forhud, som jeg forsåvidt har tøyd en del, så kommer meg greit frem nå. Men en annen bruker her mente at "Asan" hadde en grei intimsåpe som man kunne vaske seg med der nede. Vel, jeg har gått til innkjøp, og lurer nå på hvordan jeg skal vaske med dette. Sånn råd fra mann til mann. Skal jeg liksom dra forhuden helt tilbake, også skvise såpe som bare rakkern? Det er så pass overfølsomt under forhuden at jeg kan ikke se for meg å skrubbe med noe eller noe sånt. Så, en step-by-step guide til vasking av junior hadde vært kult. Ikke le av meg! Takk. Anonymous poster hash: 5d9cf...a2c Lenke til kommentar
Kalkunkrøll Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 Du trenger ikke intimsåpe, holder med vanlig. Trekk tilbake og gnukk litt.Hvis det er overfølsomt har du kanskje noe sopp eller betennelse av dårlig hygiene tidligere. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 27. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2013 Åh, okei, da får jeg prøve å gnukke. Jeg trudde kanskje at overfølsomheten var fra at jeg ikke har hatt så mye "kontakt" med den delen av under forhuden før, siden jeg ikke har kommet skikkelig til. Men får da forsøke. Takk. Anonymous poster hash: de8be...9f7 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 27. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2013 Jeg har også trang forhud. Er også ganske følsom der nede, men bruker vilkårlig såpe. Tar litt såpe i håndflaten og gnukker forsiktig, men nok til at jeg kjenner at det blir rent samt at det ikke blir såperester igjen. Anbefaler hydrokortisonsalve om du jobber med å tøye ut forhuden. Anonymous poster hash: 72a24...39e Lenke til kommentar
johanf Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 Vaskes på samme måte som man vasker hender eller andre kroppsdeler. Såpe og vann og så går resten av seg selv! Lenke til kommentar
Smokeeye Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 (endret) Intimsåpe hjelper en god del for infeksjoner, kløe/irritasjoner o.l da den er PH nøytral, vanlig såpe derimot er litt hit and miss. Brukte kun vanlig såpe selv, men etter at kjerringa begynte med innkjøp av intimsåpe på Europris for 10,- stk så har jeg vel begynt å ta det i bruk selv, med mindre gamle vaner tar over. Ellers er det et "kjerringråd" å vaske seg kun med vann der nede, dog så har jeg kun hørt det rådet i forbindelse med jenter <> sopp. Vet ikke om det har noe å si for oss gutter da vi ikke har det så veldig komplisert. Ang trang forhud og følsomhet, så er dette noe du vil garantert bli vandt med, og da snakker jeg fra erfaring. Du må huske at såpen i de fleste tilfeller skummer, så for å begynne en plass så ville jeg ha tatt såpe i hendene, vasket seg så på utsiden først for å så når det skummer begynne å trekke forhuden tilbake. edit:leif Endret 27. oktober 2013 av Smokeeye Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 27. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2013 Okei, takk for tipsene! Dette vil vel fjerne eventuell lukt, håper jeg. Dog er forhuden litt trang enda når penis er erigert, men går seg vel til tilslutt det og vel. Anonymous poster hash: de8be...9f7 Lenke til kommentar
Natallham Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 Nei nei nei... Intim såper og andre såper er ekstremt ¨farlige¨til bruk av underliv. Leste også en artikkel om disse underlivssåpene. De forstyrrer underlivets PH veldig pga de er altfor basiske. Jeg sleit med infeksjon, sopp og alt mulig i over ett år før jeg skjønte at jeg bare måtte bytte fra intim såpe til ACO underlivs vask eller underlivs olje som man får på apoteket. Spesielt utviklet for underlivets følsomhet og PH-balanse. Det funket altså så bra... Miljøet ble mer stabilt. Først og fremst sørg for bra produkt så ikke andre bivirkninger gjør det enda vanskeligere å holde det rent. Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Nå er det vel en grunn til at det heter "intimsåpe"? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Du trenger ikke intimsåpe, holder med vanlig. Nei det gjør det ikke. Vanlig såpe dreper naturlig kultur i underlivet, så det gjør deg utsatt for gjærsopp-infeksjoner og ondsinnede bakterier. Skal du vaske junior så gjør du det med vann, og kun vann. Penis og vagina skal ha en naturlig kultur, så den skal ikke være plettfri ren. Ikke bruk intimsåpe Ikke bruk såpe Bruk vann Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 28. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2013 Men det har ikke akuratt hjulpet før med bare vann, jeg ønsker ikke akuratt å kjøre en vannkutter-styrke rett på heller, og å gnukke med noe må jo også være jævlig ubehagelig? :o Anonymous poster hash: de8be...9f7 Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Jeg hadde hvertfall ikke nøyet meg bare med vann. Personlig bruker jeg vanlig dusjsåpe, og det har jeg gjort i alle år. Og har aldri hatt noe trøbbel eller ubehag med det. Tror slikt er sterkt overdrevet. Noen kan nok reagere, men de er nok i mindretall. Lenke til kommentar
Kalkunkrøll Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Nei det gjør det ikke. Vanlig såpe dreper naturlig kultur i underlivet, så det gjør deg utsatt for gjærsopp-infeksjoner og ondsinnede bakterier. Skal du vaske junior så gjør du det med vann, og kun vann. Penis og vagina skal ha en naturlig kultur, så den skal ikke være plettfri ren. Ikke bruk intimsåpe Ikke bruk såpe Bruk vann Det er ikke en overømtfintlig vagina som må strykes medhårs vi snakker om. En vanlig kuk tåler vanlig såpe. Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 En vanlig kuk tåler vanlig såpe. Klar tale. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå