heartlife Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Ja, det er tøfft å la noen gå. Det kjenner jeg. Jeg føler meg som en drittsekk. Men det har ikke noe med han å gjøre, og jeg håpet at det kunne funke for jeg synes så mye godt om han, men jeg føler han mer som en venn enn som kjæreste. Føler ikke for å kline med han eller kysse. Får helt vondt når han tar på meg.... Da går det ikke... Men jeg elsker personligheten hans, og det er ikke noe galt med han men .... det er bare noe i meg. Jeg har ikke forpliktet meg til noe med han, men prøver å dabbe det av vennskapelig på nettet, med å skrive hyggelig bare. Skal prøve å si til han nok en gang at jeg ikke er klar for forholdsgreier når jeg får opp motet igjen ... Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Høres ut som dere passer mye bedre som venner. Når man er kjærester så skal ikke reaksjonen være avsky når de tar på deg, det skal heller være at man får lyst til å klå mer, blir kåt etc... Man bruker vanligvis å føle for å kline og kysse med kjæresten sin også og i alle fall i starten. Om personligheten hans er så bra, så er det definitivt bedre å være bare venner. Dere har aldri sagt at dere er sammen? Trenger du å si noe da? Har dere pratet om å være sammen? Kysset og klådd mye? Hva om du begynner å behandle ham som en venn da og så kan du etterhvert også prate om forholdsgreier og om han spør hvordan det er med dere, så kan du si at dere bare er venner? Ikke vet jeg. Har ikke vært i situasjonen at jeg har vært med noen jeg mislikte at tok på meg eller kysset meg - mistenker at jeg ville endt det fort da ja, før det ble noe mer. Men om du elsker ham som person, så kan jeg forstå at du ikke ønsker å såre ham. Lenke til kommentar
heartlife Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 ja jeg har et problem der. jeg elsker han som person. Der er han helt perfekt. Men jeg er ikke tiltrukket i det hele tatt til han. Jeg har gått videre. Noe han ikke vet..... Men jeg har ikke sagt det til han for jeg har aldri lovet han forhold. Jeg har sagt at jeg trenger tid før jeg er klar for å forplikte meg for noen. Da jeg gikk videre så kjente jeg tiltrekningsfølelsen. Jeg følte ikke han jeg traff var som han som person... jeg likte bedre personligheten til han som jeg ikke var tiltrukket av. Men..... jeg vil heller gi han som jeg er tiltrukket av muligheten til mer enn han her... Rart men sånn er det.... Jeg kan ikke tvinge meg til sex eller kysse en som jeg bare synes er snill. Da kan jeg like godt kysse ei jente... jeg er hetro altså... Vi har kysset , men det er fordi han maste seg veldig til det.... men jeg følte det var helt forferdelig, og hver gang jeg går turer med han så vil han kysse.... mens jeg vil kun være gode venner.... og vil helst ikke såre han. Jeg har kysset for å ikke såre han og.... Nei uff for et rot.... Men nå har jeg funnet på unnskyldninger for å ikke møte han for feil å møte han når jeg holder på med en annen, men jeg prøver å vri meg unna, og vet ikke helt hvordan jeg skal ta det. Jeg vil prøve å si at jeg ikke er klar for noe nå.... og at det er ikke noe med han å gjøre , det har med meg å gjøre. Lenke til kommentar
heartlife Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 grunn til at jeg er forsiktig med å si det til han er at jeg har vært på hans ståsted selv før, og fått sannheten tredd over hodet der det var unødvendig å si det til meg. Av og til kan en vri seg unna på en annen måte enn å si : jeg bryter, har ikke følelser. Har fått den kommentaren over hodet selv, da jeg mente vedkommende og jeg ikke hadde noe seriøst sammen engang og den var veldig tung. Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Man skal ikke kysse noen for å være snill, det blir feil. Det vil skape forhåpninger hos den som vil kysse og vil føre til at de på sikt blir mer såret. For meg høres det ut som dere kan få et veldig bra vennskap, det største problemet er nok at han er interessert i mer og kan bli såret. Kan du prøve å fortelle ham at du ser på ham som en venn og at du er glad i ham som en venn? At du ikke ønsker noe mer? Du kan jo alltids si at du ikke er klar for mer, men da kanskje han håper på mer eller så oppdager han at du har fått en ny... Lenke til kommentar
heartlife Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Nå har jeg sagt at jeg har vært dårlig i det siste , av diverse fysiske plager som jeg faktisk har... Men sier det slik at jeg kan tenke gjennom hvordan jeg fikser dette til det beste. Jeg var dum... jeg ville ikke såre han og derfor sa jeg ja til å kysse..... Jeg synes han er fantastisk snill og hyggelig å trene med. Skal prøve å vri det slik som sannheten er : jeg ser på han som en venn, men samtidig ta en hvit løgn om at jeg ikke er klar for noe mer på en stund. Er også liksom feil å treffe han mens jeg har en annen date men.... egentlig så skulle det ikke være skade å ta en treningstur som venner siden jeg ser på han som en dame..... Så jeg kan spørre han om han vil fortsette å trene med meg selv om jeg må ta fysisk avstand inntil videre. men dette blir vanskelig... er redd at han blir sur og skuffet, og litt redd hans psykiske tilstand siden flere i familien hans lider av tvangslidelser..... Men han virker rolig ut og grei, Nei gufs..... ikke lett slike ting. Andre er tøffere der enn meg: de klarer å si : nei dette funker ikke osv,, men jeg er så følsom selv, og har opplevd å blitt så såret selv av å få sånne avslag at jeg orker nesten ikke tanken om å gi han det. Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Er ikke bra å prate for mye rundt grøten. Prøv å ikke gi ham forhåpninger. Du vet nok selv hvordan det er om du har forhåpninger og så viser det seg at det aldri mer blir noe likevel, det er ikke noe kult det heller. Lenke til kommentar
heartlife Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 helt enig med deg. Det er grusomt kjedelig det og.... Jeg får prøve nå å skrive en eller annen forklaring slik at han forstår at vi kan være gode venner, vi kan trene sammen men ikke fysisk kontakt. Skal prøve å pønske ut en ide. Jeg har skuffet folk før med å gi de forhåpninger, men da er det vært mer frekke ufordragelige typer som jeg kunne ignorere lett, men han her..... nei jeg klarer ikke å såre han så hardt, jeg må prøve å gjøre det jeg kan for at dette blir mildt. Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Si at du elsker ham som en venn og at du er redd for at vennskapet skal bli ødelagt om det blir noe mer? Det er ikke sikkert det er så bra å si det heller, for han kan bare si at det ikke blir det. Må prøve å være mest mulig direkte på en mest mulig skånsom måte i så fall. Bare la ham forstå at det ikke blir noe mer mellom dere, men at du er glad i ham som en venn. Kanskje noen andre har noen innspill også. Lenke til kommentar
heartlife Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 ja takk for det tipset. Jeg føler på en måte at jeg trenger ikke å si noe, for nå sier han at han skal reise bort og kan gå ut å trene med meg en gang om ca to uker... etter jobbreise. Men jeg bør vel da på forhånd forklare han at jeg er oppi en del vanskelige situasjoner rundt det at jeg ikke er klar for forhold og mer enn vennskap nå. Har jo en eks, far til barna mine som jeg kan skylde på ville snakke om uoppgjorte ting.... og når en mann er far til barna så er det bare slik at jeg må ta den situasjonen litt på alvor sier jeg... Får bare finne på noe... hehe. huff.... Men ikke lett.. Men en annen ting: fyren var med meg på en date for tre år siden først, for så å bare forsvinne , og skrive en sjelden gang et spørsmål om hvordan det gikk med meg. Han viste ikke interesse for å møte meg igjen, og skyldte på at det var pga han var så opptatt med jobb og slikt... da han kom tilbake, så jeg bør vel egentlig ikke ha så dårlig samvittighet... Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Virker som dere har en del historie der ja. Om han bare stakk, så synes jeg ikke du skal ha så dåelig samvittighet. Du slapp ham inn i var,en igjen. Jeg ville prøvd å ikke la ham sitte igjen med forhåpninger. Lenke til kommentar
heartlife Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 mener jeg og.. at siden han tidligere stakk en gang , og ikke kom tilbake før tre år etter, og skyldte på at grunnen var at han var så opptatt av jobb.......så mener jeg at jeg ikke skal ha dårlig samvittighet. Jeg tror ikke at grunnen til at han stakk var at han var så opptatt av jobb egentlig..... Er lett å tenke slik at han kom tilbake fordi han var desperat... fordi han fikk ikke noe annet.... er jo lett å tenke slik..... Det er jo mange som sier at jeg aldri bør ta tilbake en som går en gang... for forlater de deg en gang, så har de faktisk vært villig til å gi slipp. Men samtidig ja.. jeg bør gjerne forklare han litt slik at han ikke får forhåpninger. Jeg hadde en avtale i kveld egentlig, men da kanselerte han som jeg flørter med.... - tiltrekningsgutt det. Han sa at han rakk det ikke, og at han ikke kunne i morgen heller fordi han skulle noe. Men at han kan møte meg lørdag muligens. Jeg vet ikke om dette er sant, eller om han prøver å komme seg unna. Der kjenner jeg det er litt vondt på den måten at jeg har interesse for han, og da er det veldig vondt hvis han nå ikke sier det rett ut på en måte. Skal jeg gå rundt å vente ? Eller ikke? Samtidig er det vondt å få det rett ut... men enig i det at det av og til er bedre enn å måtte gå rundt å lure og vente. Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal finne ut om han fyren er interessert. Kanskje jeg skal ta litt avstand, svare han sjelden p meldinger og se om han viser virkelig interesse på den måten. Det er slik med meg at jeg forelsker meg alltid i de menn som dumper meg etter at vi har møttes i en måned eller to.... og hatt sex... Så håper ikke dette skjer igjen.... - Er vondt slike ting. Det er vondt å dumpe, det er vondt å bli dumpet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå