Bruker-279008 Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Man ser samme tendenser når det gjelder venner; noen liker gjerne stort sett å være alene og å tilbringe en kveld med venner nå og da, mens andre må ha noen å være med hver dag, og når de først er alene greier de ikke helt å slappe av og "pleie jeg-et". Lenke til kommentar
Krokanrull Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Man ser samme tendenser når det gjelder venner; noen liker gjerne stort sett å være alene og å tilbringe en kveld med venner nå og da, mens andre må ha noen å være med hver dag, og når de først er alene greier de ikke helt å slappe av og "pleie jeg-et". Haha, for meg virker det helt jævlig å være med noen på fritiden HVER dag. Artig hvor forskjellige vi tydeligvis er. Lenke til kommentar
Ezmeralda Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Man er sikra et ligg. 2 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Ja, hvis man er jenta i forholdet. Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Det var da voldsomt til generalisering - noen ganger er fyren sikret et ligg også. 1 Lenke til kommentar
Ezmeralda Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Ja, hvis man er jenta i forholdet. Du krever så mye av oss. Lenke til kommentar
EvilSeagull Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 For de kjeder seg aleine Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Da bør de finne på noe sprell. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 Svaret kommer litt sent, men det får bære. Det var da voldsomt til generalisering - noen ganger er fyren sikret et ligg også. Ja, det var satt litt på spissen, men det er likevel noe sannhet i det også. Noen ganger er et viktig stikkord her. 1 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 (endret) Hva tror dere dette dreier seg om? Og dere som har vært i forhold/er singel, føler dere dere alene som singel?! Nysgjerrig Du spør verdens enkleste spørsmål, og her er svaret mitt: fordi de ikke klarer å leve bare med seg selv happy hermit Endret 31. desember 2013 av Bruker-95147 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå