Gå til innhold

Pink

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tusen takk Albert.. ja de fleste jenter har vel en rosa drøm/periode.. så da liker hun sikkert dette bildet du får gå å kjøpe rosa parykk nå da;)

Tusen takk til deg også Jan Erik for fin tilbakemelding!!

God søndag til dere!

Hilsen Tove

Hei, Ovidia2.

Bildet gjorde dypt inntrykk, - Mathea ble helt stille, blank i øynene og smilte forsiktig for seg selv ... :)

God helg til deg, også, Tove. :)

Vennlig hilsen

Albert Andersson.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Tusen takk Albert.. ja de fleste jenter har vel en rosa drøm/periode.. så da liker hun sikkert dette bildet du får gå å kjøpe rosa parykk nå da;)

God søndag til dere!

Hilsen Tove

Hei, Ovidia2.

Bildet gjorde dypt inntrykk, - Mathea ble helt stille, blank i øynene og smilte forsiktig for seg selv ... :)

Vennlig hilsen

Albert Andersson.

Å så glad jeg ble for å høre det Albert:) Godt noen liker det man gjør ;) Hilse henne fra meg og si jeg ble glad da;)

Hilsen Tove

Lenke til kommentar

God søndag til dere!

Hilsen Tove

Hei, Ovidia2.

Vennlig hilsen

Albert Andersson.

Hvordan kan små frøkner la være å bli imponerte av noe sånt?

Det minner meg om en historie fra ei venninne, som skulle være gjest i bryllup (mitt, forøvrig). Hun manglet noe, sikkert strømpebukse eller noe tilsvarende dame på fest-ting, og stresset stivpyntet i ballkjole inn på kjøpesenteret.

Der ble hun observert av en liten frøken på fire-fem år, som sa "Mamma, se! En prinsesse på senteret!"

Venninna mi lever fremdeles litt på den. :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

God søndag til dere!

Hilsen Tove

Hei, Ovidia2.

Vennlig hilsen

Albert Andersson.

Hvordan kan små frøkner la være å bli imponerte av noe sånt?

Det minner meg om en historie fra ei venninne, som skulle være gjest i bryllup (mitt, forøvrig). Hun manglet noe, sikkert strømpebukse eller noe tilsvarende dame på fest-ting, og stresset stivpyntet i ballkjole inn på kjøpesenteret.

Der ble hun observert av en liten frøken på fire-fem år, som sa "Mamma, se! En prinsesse på senteret!"

Venninna mi lever fremdeles litt på den. :)

Tusen takk HelloKjertsti!

Ja små piker har jo en prinsessedrøm og store mange ganger også;)

Takk for hyggelig tilbakemelding!

Hilsen Tove

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...