Ovidia2 Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 Pink Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 Hei, Ovidia2. Dette bildet MÅ jeg vise fire år gamle Mathea, ett av barnebarna mine, - hun er FULLSTENDIG !!! opphengt i rosa, så dette blir en opplevelse i morgen. Bildet er forresten "bærre lækkert" ! Vennlig hilsen Albert Andersson. 1 Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 Du er utrolig dyktig på dette.... Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 27. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2013 Tusen takk Albert.. ja de fleste jenter har vel en rosa drøm/periode.. så da liker hun sikkert dette bildet du får gå å kjøpe rosa parykk nå da;) Tusen takk til deg også Jan Erik for fin tilbakemelding!! God søndag til dere! Hilsen Tove Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 Tusen takk Albert.. ja de fleste jenter har vel en rosa drøm/periode.. så da liker hun sikkert dette bildet du får gå å kjøpe rosa parykk nå da;) Tusen takk til deg også Jan Erik for fin tilbakemelding!! God søndag til dere! Hilsen Tove Hei, Ovidia2. Bildet gjorde dypt inntrykk, - Mathea ble helt stille, blank i øynene og smilte forsiktig for seg selv ... God helg til deg, også, Tove. Vennlig hilsen Albert Andersson. 2 Lenke til kommentar
Kai PetterJohansen. Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 Flott det er ikke så mye mer og si. 1 Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 27. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2013 Tusen takk Albert.. ja de fleste jenter har vel en rosa drøm/periode.. så da liker hun sikkert dette bildet du får gå å kjøpe rosa parykk nå da;) Tusen takk til deg også Jan Erik for fin tilbakemelding!! God søndag til dere! Hilsen Tove Hei, Ovidia2.Bildet gjorde dypt inntrykk, - Mathea ble helt stille, blank i øynene og smilte forsiktig for seg selv ... God helg til deg, også, Tove. Vennlig hilsen Albert Andersson. Å så glad jeg ble for å høre det Albert:) Godt noen liker det man gjør Hilse henne fra meg og si jeg ble glad da;) Hilsen Tove Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 27. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2013 Flott det er ikke så mye mer og si. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding Kai Petter Johansen!! God søndag! Hilsen Tove Lenke til kommentar
HelloKjersti Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Tusen takk Albert.. ja de fleste jenter har vel en rosa drøm/periode.. så da liker hun sikkert dette bildet du får gå å kjøpe rosa parykk nå da;) Tusen takk til deg også Jan Erik for fin tilbakemelding!! God søndag til dere! Hilsen Tove Hei, Ovidia2.Bildet gjorde dypt inntrykk, - Mathea ble helt stille, blank i øynene og smilte forsiktig for seg selv ... God helg til deg, også, Tove. Vennlig hilsen Albert Andersson. Hvordan kan små frøkner la være å bli imponerte av noe sånt? Det minner meg om en historie fra ei venninne, som skulle være gjest i bryllup (mitt, forøvrig). Hun manglet noe, sikkert strømpebukse eller noe tilsvarende dame på fest-ting, og stresset stivpyntet i ballkjole inn på kjøpesenteret. Der ble hun observert av en liten frøken på fire-fem år, som sa "Mamma, se! En prinsesse på senteret!" Venninna mi lever fremdeles litt på den. 1 Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 28. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2013 Tusen takk Albert.. ja de fleste jenter har vel en rosa drøm/periode.. så da liker hun sikkert dette bildet du får gå å kjøpe rosa parykk nå da;) Tusen takk til deg også Jan Erik for fin tilbakemelding!! God søndag til dere! Hilsen Tove Hei, Ovidia2.Bildet gjorde dypt inntrykk, - Mathea ble helt stille, blank i øynene og smilte forsiktig for seg selv ... God helg til deg, også, Tove. Vennlig hilsen Albert Andersson. Hvordan kan små frøkner la være å bli imponerte av noe sånt?Det minner meg om en historie fra ei venninne, som skulle være gjest i bryllup (mitt, forøvrig). Hun manglet noe, sikkert strømpebukse eller noe tilsvarende dame på fest-ting, og stresset stivpyntet i ballkjole inn på kjøpesenteret. Der ble hun observert av en liten frøken på fire-fem år, som sa "Mamma, se! En prinsesse på senteret!" Venninna mi lever fremdeles litt på den. Tusen takk HelloKjertsti!Ja små piker har jo en prinsessedrøm og store mange ganger også Takk for hyggelig tilbakemelding! Hilsen Tove Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg