eriknor Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 Høstvei Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 Hei, Erik. Dette er det flotteste høstbilde jeg noensinne har sett, - jeg ble helt overveldet. Jeg trodde ikke det fantes så fantastisk vakre steder; - det er imponerende hvordan du tryller fram de mest spektakulære landskapsbilder ! Jeg får lyst til å kringkaste høyt: "Hallo, - dette MÅ dere se ... !". Vennlig hilsen Albert Andersson. Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 Albert sier det bedre enn meg. Virkelig flott, og et motiv som klarer seg godt uten bruk av spakene i Adobe. Beste reklame for årstiden! Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 Hei Erik. Her står du midt opp i et vell av farger, lys, stemning, og vakkert landskap. Helt en eventyrverden, som tar pusten fra betrakteren av dette bildet. Så hvordan hadde du det, som var midt inni der? Som Albert får lyst til å kringkaste høyt : -- jeg gjør det herved : "HALLO, - DETTE MÅ DERE SE....!" Hilsen Lisbeth. Lenke til kommentar
Kai PetterJohansen. Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 Meget flott høstbilde . Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 27. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2013 Takk for den finbe omtalen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg