maritaski Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 Finnes det et program som kan loggføre all aktivitet på en PC(bærbar)? Operativsystem: Windows 7. Vet om internettlogg, nylig brukte dokumenter etc. Men disse kan lett slettes av brukeren. Erfaringer, noen som vet om programmer? Lenke til kommentar
Mrkrisbcs Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 Skal dette gjøres på egen maskin eller på en annen maskin? Lenke til kommentar
Smokeeye Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 (endret) For et helt nettverk: https://www.softactivity.com/employee-monitoring.asp (ment for bedrifter) For enkeltperson /PC: https://www.softactivity.com/spy-software.asp (Keylogger) Det er en gratis prøveversjon for begge sånn at du kan teste det ut. Endret 27. oktober 2013 av Smokeeye Lenke til kommentar
maritaski Skrevet 27. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2013 Det skal brukes på min egen PC som pleier å stå blant andre når jeg ikke er tilstede Så for PC, ikke nettverk. Har der erfaringer med softactivity keylogging? Lenke til kommentar
maritaski Skrevet 27. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2013 Viser det for andre enn meg selv at PCen har programmet? Om jeg prøver gratisversjonen popper det vell opp om betaling etc? Lenke til kommentar
Smokeeye Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 (endret) Jeg har kun brukt det første alternativet smått selv for å teste noe på et nettverk på jobb. Men jeg kan ikke huske at det kommer noe popup, det som er at jeg installerte hovedprogrammet på hovedmaskinen, så en på en klient, noe som fungerte toppers. På klienten var den helt skjult, mens på hovedmaskinen så var den mer åpen, dog du må lage et masterpassord for å betjene. Selveste keyloggeren har jeg ikke førstehåndserfaring med, men jeg vil nå tro at den er laget for å være vanskelig å finne, ellers mister den jo en del av hensikten sin. Endret 27. oktober 2013 av Smokeeye Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 %windir%\system32\eventvwr.msc /s Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå