Drogin Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 (endret) Hvorfor mangler så mange av oss nordmenn øyenbryn? Endret 26. oktober 2013 av Drogin Lenke til kommentar
Drogin Skrevet 26. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2013 (endret) Ja, man må ofte stå på 1m avstand før man klarer å se at man faktisk har noe som minner om øyenbryn.Flere norske jenter har visst oppdaget dette og prøver å rette på det ved å barbere bort det de har av øyenbryn, og tegne på mer markerte, med sminke Endret 26. oktober 2013 av Drogin Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 Dette gjelder ikke bare norske kvinner, men kvinner rundt omkring i verden. Altså, en motegreie. Det er ikke mer sminke når de barberer bort bryna, men tattovering. Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 Dette må jeg si er et fenomen jeg ikke har lagt merke til. Disse jenten du snakker om prøver kanskje å rette opp i noe, men samme hva det er så mislykkes de totalt. 1 Lenke til kommentar
arsenalfan Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 (endret) Dette må jeg si er et fenomen jeg ikke har lagt merke til. Disse jenten du snakker om prøver kanskje å rette opp i noe, men samme hva det er så mislykkes de totalt. Mislykkes totalt. Endret 26. oktober 2013 av arsenalfan 1 Lenke til kommentar
aklla Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 På tide å skaffe seg briller, Drogin? Evt skaffe nye... Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 Dette har jeg aldri lagt merke til. Lenke til kommentar
Drogin Skrevet 26. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2013 Godt mulig jeg trenger nye briller...er faktisk sjelden jeg bruker mine også.Men det er nok ikke mitt sviktende syn som lurer meg. Eksempel: Moland og French. French mangler øyenbryn. Moland hadde dem intakt.Men de fleste nordmenn jeg vet om likner mer på French enn Moland Lenke til kommentar
j-- Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 (endret) Mulig dette kommer som en overaskelse for deg, men folk har forskjellig fargenyanse på kroppshårene. Rødoransje kroppshår mot lys hud gir mindre kontrast enn mørkt kroppshår mot lys hud. Om du ser på f,eks denne avisartikkelen så ser man ikke mye øyebryn på denne afrikanske herremannen.. Endret 27. oktober 2013 av j-- 4 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 Jeg hadde øyenbryn sist gang jeg sjekket. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 Det er jo ikke fordi folk mangler øyenbryn!? Noen øyenbryn synes bare ikke så lett fordi de er blonde og dermed går mer i ett med hudfargen. 2 Lenke til kommentar
Itek Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 Hadde du ventet deg mer? 1 Lenke til kommentar
Drogin Skrevet 27. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2013 De var freshe. Men nei, jeg forventet noe slikt: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå