FrihetensRegn Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 Jeg kjøpte PCen min brukt, og den har fungert fint. Eneste er at jeg av og til får feil på skjermen, gjerne striper over hele bildet. Jeg mistenker at han som hadde PCen før meg overklokket og at det er feil innstillinger på det. Hvordan kan jeg sjekke hva som er standard innstillinger og hvordan setter jeg disse? Det er snakk om et Sapphire 7870 1 GHz. Jeg har nå brukt Sapphire sitt program som heter Sapphire TRIXX til å trykke "reset" på, men jeg tror biosinstillingene for skjermkortet er feil og at det skaper problemer. Lenke til kommentar
moby_duck Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 CPU overklokkes i BIOS, skjermkort med egen programvare. Altså bør det holde å tilbakestille innstillingene i Sapphire TRIXX. Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 26. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2013 (endret) Dette er dette som er standard i følge programmet. Kan det stemme? (trykk på bildet for større oppløsning) Endret 26. oktober 2013 av FrihetensRegn Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 Dette er dette som er standard i følge programmet. Kan det stemme? (trykk på bildet for større oppløsning) dfgdrgf.png Jepp, det stemmer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå