Christok Skrevet 26. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2013 For en en liten tid tilbake tok hovedkortet mitt kvelden, jeg fikk reklamert og kjøpte meg et nytt hovedkort. Men jeg er litt usikker på om skjermkortet tok kvelden i samme slengen. Jeg finner skjermkortet i Device Manager og alt virker å være ok der. Men samtidig får jeg følgende beskjed dersom jeg forsøker å trykke på NVIDIA på taskbaren : You are not currently using a display attached to an NVIDIA GPU.Skjermkortet er heller ikke synlig i GeForce Experience Fra før av har jeg prøvd å velge dedikert skjermkort i BIOS, -noe som ikke fungerer.Jeg må altså være koblet til det dedikerte skjermkortet i CPUen. Jeg får ikke noe signal til skjermen hvis jeg kobler DVI kabelen til det dedikerte skjermkortet. Men viftene på skjermkortet går som normalt. Jeg har følgende setup : GPU : GeForce GTX 460HK : MSI B85-G43, Socket-1150 ATX, B85, DDR3, 2xPCIe-x16, CFX, VGA, DVI, HDMI, DP, HaswellCPU : Intel Core i3-4130 Socket-LGA1150, Dual Core, 3.4GHz, 3MB, 54W, HD4600, Boxed w/fan, HaswellJeg har lagt ved screenshot av problemet. Noen som har en anelse om hva dette kommer av? Blir gal av dette tullet! :/ Untitled.bmp Lenke til kommentar
Gjest Slettet-RnjNn5NbHl Skrevet 28. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2013 har hørt flere som har opplevd at GPU-en dems døde sammen med hovedkortet. har du en anen pc i huset du kan prøve å bytte GPU.en med? er ikke noe viktig om den er dårlig eller ikke... men hvis du har en anen pc kan du sjekke om det skjer det samme eller ikke.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå