Lisbeth Grendal Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 " Festkledd fjærball!" Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 Fin, fin rødstrupe. Nært og skarpt. Mvh Melvin Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 Hei, Lisbeth. Jeg kan ikke huske sist jeg så en rødstrupe, og at den er så fin, hadde jeg helt glemt ! Flott rødstrupeportrett, der fin positur, perfekt skarphet, klare, rene og realistiske farger, behagelig lys og en praktfull bakgrunn har resultert i et meget severdig bilde. Imponerende bra, Lisbeth ! Vennlig hilsen Albert Andersson. Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 26. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2013 Fin, fin rødstrupe. Nært og skarpt. Mvh Melvin Hei, Melvin Takker og bukker for hyggelig kommentar Hilsen Lisbeth. Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 26. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2013 Hei, Lisbeth. Jeg kan ikke huske sist jeg så en rødstrupe, og at den er så fin, hadde jeg helt glemt ! Flott rødstrupeportrett, der fin positur, perfekt skarphet, klare, rene og realistiske farger, behagelig lys og en praktfull bakgrunn har resultert i et meget severdig bilde. Imponerende bra, Lisbeth ! Vennlig hilsen Albert Andersson. Hei Albert Takk for hyggelig kommentar. Morsomt at denne plutselig dukket opp på foringsplassen i dag. Tror jammen ikke jeg har sett en rødstrupe før i det hele tatt jeg, Så i dag var jeg heldig - igjen Hilsen Lisbeth. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 Fin fin rødstrupe, sier som gutten, den er pusat Har sett den mange ganger i Sverige og hørt den nydelige sangen. Her hos meg finns det mange av slektingen blåstrupen som jeg fanget på bilde noen ganger God fortsettning på helgen Med hilsen Hobbiornitolog Leif Lenke til kommentar
Jaeggen Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 Supert bilde, Lisbeth !!! Skarpt, flotte farger ! - Jon Arne Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 Kanskje det søteste jeg har sett av rødstrupen. Veldig bra! Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 26. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2013 Fin fin rødstrupe, sier som gutten, den er pusat Har sett den mange ganger i Sverige og hørt den nydelige sangen. Her hos meg finns det mange av slektingen blåstrupen som jeg fanget på bilde noen ganger God fortsettning på helgen Med hilsen Hobbiornitolog Leif Tusen takk Leif, for hyggelig kommentar. Det hadde vært morsomt og sett blåstrupen også. Du kanskje kan legge inn et bilde ? Fortsatt god helg til deg også Hilsen Lisbeth. Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 26. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2013 Supert bilde, Lisbeth !!! Skarpt, flotte farger ! - Jon Arne Tusen takk Jon Arne. Hadde flaks i dag Hilsen Lisbeth. Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 26. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2013 Kanskje det søteste jeg har sett av rødstrupen. Veldig bra! Takk for hyggelig tilbakemelding Til tross for gråvær og noe blåst og vind, fikk jeg noen fine bilder av denne søte lille "Robin" i dag. Noen ganger har man flaks Hilsen Lisbeth. Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 Så nydelig bilde og elsker fargene i det BRA! MVH Tove Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 26. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2013 Så nydelig bilde og elsker fargene i det BRA! MVH Tove Tusen takk Tove for det. Hilsen Lisbeth. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 Riktig flott portrett dette Lenke til kommentar
Jan Egil Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 Praktfullt bilde av rødstrupen, Lisbeth! Skarpheten sitter som den skal, men det som virkelig gjør bildet, er måten den lekre bakgrunnen matcher fargene på den lille sjarmøren. Et bilde til å bli glad av! Lenke til kommentar
Kai PetterJohansen. Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 Den var flott. Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 27. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2013 Riktig flott portrett dette Tusen takk Torhild for det Hyggelig med tilbakemelding. Hilsen Lisbeth. Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 27. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2013 Praktfullt bilde av rødstrupen, Lisbeth! Skarpheten sitter som den skal, men det som virkelig gjør bildet, er måten den lekre bakgrunnen matcher fargene på den lille sjarmøren. Et bilde til å bli glad av! Hei Jan Egil. Tusen takk for hyggelig kommentar. Bakgrunnen ble vellykket, men det er takket være fuglen. Jeg synes stadig de plasserer seg "riktig" i forhold til farger i omgivelsen. Eller er det heller at naturens farger matcher uansett FLOTT, at du ble glad av bildet Ha en riktig god søndag Hilsen Lisbeth. Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 27. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2013 Den var flott. Hei Kai Petter Takk for det Hilsen Lisbeth. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 Fin fin rødstrupe, sier som gutten, den er pusat Har sett den mange ganger i Sverige og hørt den nydelige sangen. Her hos meg finns det mange av slektingen blåstrupen som jeg fanget på bilde noen ganger God fortsettning på helgen Med hilsen Hobbiornitolog Leif Tusen takk Leif, for hyggelig kommentar. Det hadde vært morsomt og sett blåstrupen også. Du kanskje kan legge inn et bilde ? Fortsatt god helg til deg også Hilsen Lisbeth. Hei igjen Lisbeth. Jeg har noen bilde av blåstupen på Digit. God søndag !!!!! Med hilsen Leif Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg