Gå til innhold

" Festkledd fjærball!"

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei, Lisbeth.

Jeg kan ikke huske sist jeg så en rødstrupe, og at den er så fin, hadde jeg helt glemt ! :)

Flott rødstrupeportrett, der fin positur, perfekt skarphet, klare, rene og realistiske farger, behagelig lys og en praktfull bakgrunn har resultert i et meget severdig bilde. :)

Imponerende bra, Lisbeth ! :)

Vennlig hilsen

Albert Andersson.

Lenke til kommentar

Hei, Lisbeth.

Jeg kan ikke huske sist jeg så en rødstrupe, og at den er så fin, hadde jeg helt glemt ! :)

Flott rødstrupeportrett, der fin positur, perfekt skarphet, klare, rene og realistiske farger, behagelig lys og en praktfull bakgrunn har resultert i et meget severdig bilde. :)

Imponerende bra, Lisbeth ! :)

Vennlig hilsen

Albert Andersson.

Hei Albert :D

Takk for hyggelig kommentar. Morsomt at denne plutselig dukket opp på foringsplassen i dag. Tror jammen ikke jeg har sett en rødstrupe før i det hele tatt jeg, Så i dag var jeg heldig - igjen :D

Hilsen Lisbeth.

Lenke til kommentar

Fin fin rødstrupe, sier som gutten, den er pusat :) Har sett den mange ganger i Sverige og hørt den nydelige sangen. Her hos meg finns det mange av slektingen blåstrupen som jeg fanget på bilde noen ganger :)

God fortsettning på helgen :)

Med hilsen

Hobbiornitolog

Leif :)

Tusen takk Leif, for hyggelig kommentar. Det hadde vært morsomt og sett blåstrupen også. Du kanskje kan legge inn et bilde ?

Fortsatt god helg til deg også :D

Hilsen Lisbeth.

Lenke til kommentar

Praktfullt bilde av rødstrupen, Lisbeth! Skarpheten sitter som den skal, men det som virkelig gjør bildet, er måten den lekre bakgrunnen matcher fargene på den lille sjarmøren. Et bilde til å bli glad av!

Hei Jan Egil.

Tusen takk for hyggelig kommentar. Bakgrunnen ble vellykket, men det er takket være fuglen. Jeg synes stadig de plasserer seg "riktig" i forhold til farger i omgivelsen. Eller er det heller at naturens farger matcher uansett :D FLOTT, at du ble glad av bildet :D

Ha en riktig god søndag :D

Hilsen Lisbeth.

Lenke til kommentar

Fin fin rødstrupe, sier som gutten, den er pusat :) Har sett den mange ganger i Sverige og hørt den nydelige sangen. Her hos meg finns det mange av slektingen blåstrupen som jeg fanget på bilde noen ganger :)

God fortsettning på helgen :)

Med hilsen

Hobbiornitolog

Leif :)

Tusen takk Leif, for hyggelig kommentar. Det hadde vært morsomt og sett blåstrupen også. Du kanskje kan legge inn et bilde ?

Fortsatt god helg til deg også :D

Hilsen Lisbeth.

Hei igjen Lisbeth.

Jeg har noen bilde av blåstupen på Digit.

God søndag !!!!!

Med hilsen

Leif

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...