AnonymDiskusjon Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 Hei, jeg er en gutt på 16, og idag veide jeg meg på baderomsvekta til en venn, og så jeg veide 56,4-57 kg. Sist gang jeg veide meg var for ca. fire måneder siden, og da veide jeg rundt 61 kg. Jeg følte meg ganske tynn før, men jeg har altså gått ned nesten 4-4,6 kg på ca. fire måneder. Burde det ikke være motsatt, med tanke på at jeg er en ungdom i vekst? Eller kanskje det bare er en av vektene som er unøyaktig? Muligens nyttig info: - I løpet av denne perioden har jeg gått fra å trene 1 time i uka til 3 timer. - Har også vært gjennom en periode med mye stress nylig - Jeg har ganske høy forbrenning - Jeg har følt meg litt trøtt den siste uken Burde jeg gå til lege, eller er dette helt vanlige vektsvingninger? Anonymous poster hash: b6d09...bbf Lenke til kommentar
Gjest Bruker-239845 Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 Kroppsvekten din fluktuerer som regel uansett, så jeg synes ikke det høres dramatisk ut. Hadde heller begynt å spise litt mer. Om det er vanskelig med mat, så kan du jo kjøpe sjokomelk, nøtter og lignende. Får fort opp kaloriene da. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 Du veide deg på vekten til en kompis, trolig en annen vekt enn den forrige du veide deg på. Siden du kaller den baderomsvekt vil jeg tro den sto på badet, noe vekter helst ikke skal siden de blir unøyaktige av det. Mesteparten av differansen kan godt komme av forskjellen på vektene du har brukt. Lenke til kommentar
fervent Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 Og du veier noen kilo mer på ettermiddag/kveld/med klær på enn når du veier deg naken om morran etter dotur. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå