T.O.E Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 Hei!Jeg har vært veldig fan av Tv2's sportavdeling med alle deres fotballrelaterte videoer, diskusjonspaneler og statesikk. Men nå som jeg har flyttet til utlandet, så får jeg ikke tilgang til videoene deres lenger, så jeg lurer på om noen av dere vet om et alternativ til Tv2 sport? (hovedsakelig fotball).Frem til nå har jeg brukt goalsarena som suger. Takk! Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 ... Sky Sports? Lenke til kommentar
T.O.E Skrevet 26. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2013 ... Sky Sports? Vel.. Jeg kan ikke finne noen highlight video der fra kampene, kun intervjuer med spillere/managere. Det ser ut til at tv2 har videoene oppe for lenge sia Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 Sliter med litt av det samme nå som jeg har flytta til England. Blitt en del å se på 101goals osv. men er som regel ikke det samme.. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 Har sett The Sun reklamerer med sånn mål-greier, men har ikke sjekket det ut selv. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 Sliter med litt av det samme nå som jeg har flytta til England. Blitt en del å se på 101goals osv. men er som regel ikke det samme.. Får du inn Sky Sports eller BBC? Begge har Match of the Day-programmer som viser høydepunkter fra alle PL-kampene. Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Får du inn Sky Sports eller BBC? Begge har Match of the Day-programmer som viser høydepunkter fra alle PL-kampene. BBC har alle i England tilgang til på nett, så takk for den Deilig å kunne se litt høydepunkter med kvalitet og kommentarer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå