smort1 Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 Tjuvholmen! Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 Flott arkitektur Svein og gratulerer med sier over RBK, bra jobba God helg med kanske elg? Skål !!!!! Med hilsen Leif Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 Hei, SveinMM. Nå har jeg ikke vært "ner'i området der" på noen år, så dette er nytt for meg. Bildet er skarpt og fint, og gir et godt inntrykk av bebyggelsen og arkitekturen på Tjuvholmen. Ut fra det jeg kan se, må jeg innrømme at jeg er noe reservert når det gjelder disse betongkolossene / -klossene,, - men smak og behag ... . På generelt grunnlag hadde jeg helst sett byutvikling med brede, luftige avenyer med trær på begge sider samt mulighet for å se sola i mer enn korte øyeblikk. Vennlig hilsen Albert Andersson. Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 Et flott utsnitt av bygningsmassen på Tjuvholmen Må si meg enig med Albert hva det gjelder avenyer Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 26. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2013 Flott arkitektur Svein og gratulerer med sier over RBK, bra jobba God helg med kanske elg? Skål !!!!! Med hilsen Leif Takker, Leif! Svineribbe er på seiersmenyen, i morgen.... God helg! Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 26. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2013 Hei, SveinMM. Nå har jeg ikke vært "ner'i området der" på noen år, så dette er nytt for meg. Bildet er skarpt og fint, og gir et godt inntrykk av bebyggelsen og arkitekturen på Tjuvholmen. Ut fra det jeg kan se, må jeg innrømme at jeg er noe reservert når det gjelder disse betongkolossene / -klossene,, - men smak og behag ... . På generelt grunnlag hadde jeg helst sett byutvikling med brede, luftige avenyer med trær på begge sider samt mulighet for å se sola i mer enn korte øyeblikk. Vennlig hilsen Albert Andersson. Takker, Albert! Det er som du sier, ......smak og behag. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 26. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2013 Et flott utsnitt av bygningsmassen på Tjuvholmen Må si meg enig med Albert hva det gjelder avenyer Takker, Melvin! Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 Takker, Leif! Svineribbe er på seiersmenyen, i morgen.... God helg! Hva hade du sagt om elgeribbe God spis !!!!! Leif Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 26. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2013 Takker, Leif! Svineribbe er på seiersmenyen, i morgen.... God helg! Hva hade du sagt om elgeribbe God spis !!!!! Leif Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg