Kvalsvikfoto Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 Solnedgang Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 Nydelige farver i et flott bilde! Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 Hei, Kvalsvikfoto. Fin komposisjon (men hadde gjerne sett at bøyen (?) midt i bildet ble tauet til et annet sted !), flotte farger og fin silhuett bidrar til et stemningsfullt og svært severdig bilde ! Vennlig hilsen Albert Andersson. Lenke til kommentar
Kvalsvikfoto Skrevet 26. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2013 Hei, Kvalsvikfoto. Fin komposisjon (men hadde gjerne sett at bøyen (?) midt i bildet ble tauet til et annet sted !), flotte farger og fin silhuett bidrar til et stemningsfullt og svært severdig bilde ! Vennlig hilsen Albert Andersson. Takker. Men den bøyen er et fyrtårn,så det var litt vanskelig å få flyttet på den:-) Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 Hei, Kvalsvikfoto. Fin komposisjon (men hadde gjerne sett at bøyen (?) midt i bildet ble tauet til et annet sted !), flotte farger og fin silhuett bidrar til et stemningsfullt og svært severdig bilde ! Vennlig hilsen Albert Andersson. Takker. Men den bøyen er et fyrtårn,så det var litt vanskelig å få flyttet på den:-) Hei igjen, Kvalsvikfoto. Jeg var litt usikker på om det var en lysbøye eller fyrtårn, så jeg satte et spørsmålstegn i parentes etter ordet "bøyen", for å ha litt "slingringsmonn". Om det hadde vært en bøye, håper jeg ingen ville ha forsøkt å flytte den, - ønsket / forslaget var bare billedlig ment ... Vennlig hilsen Albert Andersson. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg