kyttervik Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 (endret) Jeg ønsker å sette inn en NAS i mitt 19" rack. Det sitter et patchepanel og en 24-porters svitsj der fra før, men det er plass til en NAS også. Trodde jeg. Det viser seg at racket er alt for lite dypt til de fleste rackbasert NAS´er. Det er nemlig et veggskap for pacthepanel ++. Dybden er 40cm, men i praksis er det 37 cm fra vegg til monteringsskinne. Jeg ønsker primært en Synology eller en QNAP, men de er alle for dype (50cm ++). Har noen der ute kjennskap til en NAS som er mindre dyp? Kjell Arne Endret 26. oktober 2013 av kyttervik Lenke til kommentar
j-- Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 Om den ikke må ha rackører så fungerer f.eks Synology DS1812+ finfint. Har den selv i rack, men da stående på hylleplate i bunn. Lenke til kommentar
kyttervik Skrevet 27. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2013 Om den ikke må ha rackører så fungerer f.eks Synology DS1812+ finfint. Har den selv i rack, men da stående på hylleplate i bunn. Takk for svar. Ja det ser ut til at dette blir den beste løsningen. Selv kommer jeg sannsynligvis til å gå for lillebroren; DS1513+. Den kan evt bygges ut senere slik som din med 5 flere disker. Kjell Arne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå