Pescado Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 En fyr spurte meg en gang hvorfor jeg stikker ut tunga når jeg anstrenger meg 2 Lenke til kommentar
Bolivar Skrevet 29. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2013 Hvordan fikk dere vite at dere hadde en sånn uvane? Har dere lagt ekstra merke til de i ettertid da eller? Lenke til kommentar
fervent Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 Jeg glaner. Slutter så fort jeg merker det selv.. Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 Hadde en uvane for en kort tid tilbake der jeg hele tida løfta litt på fingerneglene og lukta etter om det lukta vondt,det har sammenheng med at jeg for en god stund sia hadde soppvekst under tommelneglen som lukter ganske vondt.Er heldigvis kvitt dette,men det gikk lang tid før jeg slutta og lukte,slutta etter at en kompis av svogern min gjorde meg oppmerksom på det. Lenke til kommentar
Bolivar Skrevet 30. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2013 Hvilke uvaner synes dere er de mest irriterende på andre? Jeg legger veldig fort merke til når folk rister på foten, blir jeg oppmerksom på dette klarer jeg virkelig ikke å konsentrere meg om annet.. Spesielt om foten er i kontakt med bordet så hele bordet begynner å riste.. Lenke til kommentar
h2233 Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 Hvilke uvaner synes dere er de mest irriterende på andre? Jeg legger veldig fort merke til når folk rister på foten, blir jeg oppmerksom på dette klarer jeg virkelig ikke å konsentrere meg om annet.. Spesielt om foten er i kontakt med bordet så hele bordet begynner å riste.. Smatting! Mest irriterende jeg vet om... Og når folk ser på munnen min når vi snakker sammen. Jeg foretrekker heller øyekontakt. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 Jeg markerer det jeg leser med musa. Folk hater det. Jeg hater tilbake! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå