Gå til innhold

Ei helsing frå ein rekrutt i marinen

Dotten

Anbefalte innlegg

Heysann småfolk.

Sender en liten hilsen her fra rekruttskolen i Savanger. Sitter ute på Sola fordid et var fult på Madla, noe som bare er positivt. Skal endelig hjem igjen en tur imorgen. Idag fant jeg meg en Mac :)

8 dager uten tv, pc, radio...stort sett alt altså. var først å Vatne frem til idag, der var det bare rommet og noe som kanskje kan kalles dusj og toalett. Liger faktisk ute på Mil.no , ble intervjuet der oppe.

Noen her som kunne klart seg uten alt dette i en uke med kun en hard seng og mye "AG3 - gym" ?

Jaja, vi snakkes vel på #hw.no i helgen, hvis jeg har tid. Kos dere :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ach! Ser ut som du bare har det deilig nede der, i forhold til de første fire ukene vi hadde oppe i Bardufoss! :x

Klarte oss rimelig lenge uten TV, radio, PC og slikt i rekrutten, uten at det egentlig var noe problem. Var jo i aktivitet hele tiden, og var alt for slitne til å orke noe annet enn å sove da vi var ferdige!

:-? Hjem etter bare åtte dager??!!! Det er noen som har det! Vi gikk 5 uker før vi fikk dra hjem, og da var det bare 2 hele og 2 halve dager før turen gikk nordover igjen! :evil:

En ting til; det heter vel bare AG-gym der nede også, ikke AG3-gym? :-?

Uansett; ha det fint nede i sør så lenge du kan - og etter rekrutten blir alt mye bedre (hvis du finner deg en god jobb - slik som meg :p ) Jobber foran datamaskiner jeg nå, men unntak fra samtlige øvelser/grønne dager og slikt.

Lenke til kommentar
Ach! Ser ut som du bare har det deilig nede der, i forhold til de første fire ukene vi hadde oppe i Bardufoss! :x  

bardufoss er kos. Var i flyforsvaret selv, ble en del turer på Artic Club, Jokern, pizza kjelleren og Hårekk.

Bli kjent med noen lokale :D

Gjorde jeg og det ble en del drekking etter stengetid på Hårekk :D

Lenke til kommentar

bardufoss er kos. Var i flyforsvaret selv, ble en del turer på Artic Club, Jokern, pizza kjelleren og Hårekk.

Bli kjent med noen lokale :D

Gjorde jeg og det ble en del drekking etter stengetid på Hårekk :D

Joda, nå er det bare herlig oppe her :smile:

Holder på med MB-kurs (er halvveis gjennom møkkakurset nå!)

Arctic ja...ganske greit der, samme med Pizzakjelleren også. På Joker'n synes jeg det er for lang ventetid, pluss at de steker pizzaen alt for hardt :/ Hårekk har jeg ikke hør om...hvor er det?

Lenke til kommentar
Joda, nå er det bare herlig oppe her  :smile:  

Arctic ja...ganske greit der, samme med Pizzakjelleren også. På Joker'n synes jeg det er for lang ventetid, pluss at de steker pizzaen alt for hardt :/ Hårekk har jeg ikke hør om...hvor er det?

Du går ut døra på artic. rett over vegen, straka vegen. og vips så er du ved hårekk, rett ved gatekjøkkenet der.

Hotlips på Pizzakjelleren er fin! Hils Katrine om hun jobber der fortsatt. Søt jente 20 år enplass :D

Lenke til kommentar
Joda, nå er det bare herlig oppe her  :smile:  

Du går ut døra på artic. rett over vegen, straka vegen. og vips så er du ved hårekk, rett ved gatekjøkkenet der.

Hotlips på Pizzakjelleren er fin! Hils Katrine om hun jobber der fortsatt. Søt jente 20 år enplass :D

Hotlips? Hmmm...så ei skikkelig pen jente på kanskje rundt 20 på pizzakjelleren en kveld ja, men hun nektet å servere oss, for vi var for sent ute :(

Har du type tror du? ;) Det må jeg jammenmeg finne ut neste gang jeg er der:)

Lenke til kommentar
Hotlips? Hmmm...så ei skikkelig pen jente på kanskje rundt 20 på pizzakjelleren en kveld ja, men hun nektet å servere oss, for vi var for sent ute :(

Har du type tror du? ;) Det må jeg jammenmeg finne ut neste gang jeg er der:)

DU??? ehh... trur du mener hu jeg.. men det vet jeg ikke.. Mørkt nesten svart hår ??? mhm... morro jente. De er ofte inne på den pub'n i helgene. hva heter den igjen??? mellom pizzakjelleren og artic ? Koselig plass, eieren spiller ofte gitar på kvelden der.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Sender en liten hilsen her fra rekruttskolen i Savanger. Sitter ute på Sola fordid et var fult på Madla, noe som bare er positivt. Skal endelig hjem igjen en tur imorgen. Idag fant jeg meg en Mac :)

[...]var først å Vatne frem til idag, der var det bare rommet og noe som kanskje kan kalles dusj og toalett. Liger faktisk ute på Mil.no , ble intervjuet der oppe.

Du Dotten? Hadde du Sersjant Amundsen og Ravndal som befal? :)

Hadde de som befal på Madla Januar 2003. Hørte det var så mange på Madla at de måtte flytte noen tropper ut til Vatne og Sola Flystasjon. Rekrutten var vel ferdig i forrige uke? "Jeg" skulle fått noen nye soldater her, men FOHK nekta. Det er Flotex 03 nå. En øvelse oppi nordnorge som varer denne uka og neste uke. Så da fikk noen menige to uker ekstra fri, gitt...

Standaren på Sola er dårlig. Små dusjer, 2-manns rom... Og to Mac'er på velferden. Bra du fant ene av de ;)

Har du forresten link til mil.no ?

Her er den: http://www.mil.no/start/aktuelt/article.jh...articleID=56591

Daatland -> Dotten?

Endret av MRN
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
Daatland -> Dotten?

dotten er dotten ..

"no more .. no less"

Dotten er jo på siden der jo ;);)

Han ser faktisk mindre skummel ut i militæret enn når han går med Jeans og vest.. ;)

Hehe, skummel jeg?

Er jo så uskyldig og snill eg så.... :roll:

Er meg på bildet der ja, MRN driver med god etteretning ;)

DU får komme deg inn i marinen CFD, trengs gode folk på IKT avdelingen ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...