Corporal Jenkinson Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 Hva er greia med Ramos på midtbanen? Synes ikke Real tjener noe særlig på det. Skal vel mannsmarkere Messi. Funker da bedre om han spiller sentral enn om han er stopper. Funket dog ikke så bra i første omgang som Ancelotti hadde ønsket. Lenke til kommentar
Synchroz Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 Oioi. Det er SÅNN man gjenvinner baller! Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 (endret) Real snytt for straffe? Så sånn ut for meg. EDIT: Benzema i stanga! Real nærmer seg nå. Endret 26. oktober 2013 av cfthompson Lenke til kommentar
Synchroz Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 (endret) Alle mine kommentatorer sier så, samt en del barca-supportere. Benzema sitt skudd var skummelt! EDIT: Jese mot Di Maria. Endret 26. oktober 2013 av Nicida Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 Alexis!!! 2-0 Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 Bare å nyte! 1 Lenke til kommentar
Synchroz Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 Hva har skjedd med Benzema? Helt ny fotballspiller idag GOAALLLL!! Lenke til kommentar
Synchroz Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 Mektig imponert over Benzema og Jese Rodriguez. En gåte for meg hvorfor han ikke får starte mer enn han gjør. Ja, han er ung, men se hva han gjør, ikke hvor ung han er. Kan fort bli en mega spiller. Ellers en spennende kamp. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 Skuffende å tape kampen ufortjent etter å bli snytt for en straffe. Hadde fortjent uavgjort idag syns jeg. Noen merkelige valg av Ancelotti som vanlig også. Håper han finner ut av ting snart, selvom denne sesongen nesten er kjørt allerede. At ikke Isco kom utpå, er for meg helt skremmende. Gøy å se Benzema litt i sitt rette element igjen, han hadde fortjent å få inn det sinnssyke skuddet. Alt i alt en OK kamp, men bittert å ikke få med seg ett poeng idag! Lenke til kommentar
oOF Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 (endret) Man må regne med slikt, hardde man tatt øyeblikksbilder av diverse situasjoner så hadde det nok vært mange bilder som ser slik ut. Og den tunnelen som Dani Alves asatte på en RM-spiller var knall! Endret 27. oktober 2013 av oOF Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå