Jaeggen Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 Forfra, ovenfra og ned. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 Hei, Jon Arne. Dette er et bilde i Elitedivisjonen, - flott kameravinkel / positur, skarpt og fint, og flott i fargene ! Denne type "fugler i flukt"-bilder, - forfra, er regnet som vanskelig , - noe jeg har oppdaget ! Jeg synes jeg har kommet et stykke på vei, men er langt unna kvaliteten / standarden på bildet ditt. Jeg er virkelig imponert , men ikke overrasket ! Vennlig hilsen Albert Andersson. Lenke til kommentar
Jaeggen Skrevet 26. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2013 Hei, Jon Arne. Dette er et bilde i Elitedivisjonen, - flott kameravinkel / positur, skarpt og fint, og flott i fargene ! Denne type "fugler i flukt"-bilder, - forfra, er regnet som vanskelig , - noe jeg har oppdaget ! Jeg synes jeg har kommet et stykke på vei, men er langt unna kvaliteten / standarden på bildet ditt. Jeg er virkelig imponert , men ikke overrasket ! Vennlig hilsen Albert Andersson. Hei, Albert Det var da voldsomt til positiv tilbakemelding da Hyggelig at bilde falt i smak? jeg ser masse forbedringspotensiale i dette bildet... Men, som du har påpekt, er det ikke så lett å treffe på denne type positur. - Jon Arne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg