Heeiii Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 (endret) Hei Jeg skal kjøpe bil, men har ikke peiling på hvor mye forsikringen kommer til å koste... Dette er første bilen så jeg har ingen bonus, Kjøper nok en litt brukt bil til under 30 000 og jeg er 18 år. Tenger desperat litt hjelp her!! Endret 26. oktober 2013 av Dysfuncti Emnetittel er forbedret av moderator Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 Er jo bare å bruke forsikringsselskapenes hjemmesider? Storebrand, If, Eika, osv. Hva prisen blir kommer an på selskapet og merke + modell. 1 Lenke til kommentar
Heeiii Skrevet 26. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2013 går ikke an å finne noe der når jeg ikke vet hvilken bil jeg skal ha... Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 Hvis du ikke vet hvilken bil du skal ha går det heller ikke an å svare på. - Dette er joe noe du bør ta med i beregningen når du bestemmer deg for bil! - Det kan bli alt fra 5-6000 - 30.0000 i året for en delkasko. -Sikt deg ut 2-3 biler også sjekker du prisen på de i kalkulatorene til selskapene. Lenke til kommentar
Heeiii Skrevet 26. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2013 er som sagt bare på jakt etter noen ca tall, skal ha en grei bil til rundt 30000.. men kan alt for lite om biler til å se på bil uten hjelp... Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 (endret) Så lenge du overhodet ikke vet hva slags bil du skal ha så blir det mest nøyaktige svaret rundt 3000 til 50000 i året. Finn en online-kalkulator på f.eks. if.no eller noe og sjekk ut diverse biler du finner på finn.no eller audodb.no eller noe. Edit: F:eks. en eldre BMW med stor motor kan du regne med å betale mye mer enn det bilen koster i forsikring. Har hørt skrekkeksempler på 100.000 i året. En Fiat Punto derimot vil jeg tippe er ganske rimelig å forsikre. Endret 26. oktober 2013 av sedsberg 1 Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 Lag en ny post når du har sett litt på finn ;9 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå