zrun Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 Jeg lurer litt på hva slags vaner folk har når det kommer til magasin (ikke som i ammunisjon til våpen altså), de gamle gode, trykka på ekte papir som du kjøper og koser deg med en hel dag. Hvilke magasin kjøper du? Kjøper du de via internett, eller på Narvesen og andre kommersielle aktører? Selv føler jeg at Narvesen er veldig gode på de store kommerse kategoriene (mote, bolig, bil, musikk og denslags) men utvalget av små nisjemagasiner, et eksempel kan være http://www.woodentoypublishingco.com/ er omtrent ikke-eksisterende. Det går jo fint an å kjøpe den slags på nett, men det blir som med bøker, det er noe annet å gå i bokhandelen, bla og snuse etter ukjente godbiter og føle magasinet i hånda, som er en mye mer tilfredsstillende opplevelse enn å kjøpe over nett. Jeg bor i Oslo og har ikke sett noe sånt, men kanskje det ligger her rett under nesa mi? Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 Hvis nesen din befinner seg på Nationalteateret, ligget tilbudet rett foran nesa di Narvesen på hjørnet av kvartalet med Hotell Continental og Theatercafeen har best utvalg i smalere magasiner. Lenke til kommentar
zrun Skrevet 26. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2013 Hm, kanskje jeg har browsa de for dårlig da Jeg er innom der fra tid til annen, men de har ofte ikke ting jeg ser etter.. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 (endret) Narvesen er 3 ganger dyrere enn å abbonnere på utenlandske magasiner. Men det er kos å gå og kikke og browse i hyller på en stor magasinbutikk som den narvesen som nevnes ovenfor. Ta f.eks PC Gamer UK, eller Retro Gamer. De koster £5.99 i england. Og 159,- i Norge. Nesten tredobla pris. Abbonerer man derimot, får man engelsk pris. Endret 26. oktober 2013 av Bytex Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 Abbonerer man derimot, får man engelsk pris. Engelsk pris pluss frakt, noe som ofte tilsvarer løssalgsprisen. Det varierer fra magasin til magasin, selvfølgelig, men ofte er det lite å spare. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 (endret) For min del er det mye å spare. Et helårs abonnement på retro gamer koster 700 kr. På Narvesen koster hver månedsutgave 169,- 4 måneder så lønner det seg. Endret 26. oktober 2013 av Bytex Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 Dersom du skal ha ett abonnement på ett eller annet magasin eller tidsskrift så lønner det seg vel å kjøpe fra bladkongen.no eller lignende. Dersom man bare skal ha ett enkelt tegneserieblad eller avis så er det vel like greit å stikke innom en tilfeldig kiosk eller dagligvarebutikk som selger den avisen / bladet man ser etter... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå