Mahdinho Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 Jeg kjøpte en ny tv for litt over 1 mnd siden. Jeg la ikke merke til vibreringslydene den ga fra seg fra baksiden i starten, og tenkte ikke over det noe særlig mye. Jeg opplever ekstra ''buzzing'' lyder om kveldene, da det er stille i huset og volumet ikke er så høyt. Detter er utrolig irriterende, og dersom jeg skal bli kvitt de så må jeg tune volumet opp til 60-90 % for å ''dekke'' over vibreringslydene, og da blir det altfor høyt volum. Så det ødelegger seer-opplevelsen min. TV'en er av merke Andersson, et litt ukjent merke. Det som fikk meg til å kjøpe denne tv'en er prisklassen sin, 4.950 kr, samt 3D'en. Link til TV:http://www.netonnet.no/art/startpageno/andersson-led4792fdcpvr3d/184856.4854/Det jeg lurer på er om jeg har rett til å kreve å få byttet tv'en i og med at den lager vibreringslyder. Jeg vet at jeg kun har angreretten i de første 14 dagene, men jeg har også lest andre steder at den kan bli utvidet ut til 3 måneder. Jeg mener at jeg begynte å legge merke til ulempene til tv'en jo oftere jeg brukte den. Dvs. at det var vanskelig å legge merke til slike ting de første 14 dagene.Jeg fikk en slags 3-year product warranty og 3-year pixel-warranty fra produsenten da jeg fikk tv'en. Har jeg rett på å kreve pengene tilbake eller få byttet tv'en med en som f-eks er dyrere og hvor jeg da betaler 2-3000 kr ekstra. Setter pris på alle svar. Takk på forhånd. Lenke til kommentar
RunRookieRun Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 Jeg ville tatt kontakt med netonnet og høre om dette er et problem de har hørt om, og at du ønsker å reklamere på produktet. Finner de noe galt så ender du opp med en vibrasjonsfri tv ;-) Lenke til kommentar
Mahdinho Skrevet 26. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2013 (endret) Jeg ville tatt kontakt med netonnet og høre om dette er et problem de har hørt om, og at du ønsker å reklamere på produktet. Finner de noe galt så ender du opp med en vibrasjonsfri tv ;-) Takk for svar Jeg tok kontakt med de, og ble henvist til et reparasjonsverksted Alt blir dekket av butikken. Endret 28. oktober 2013 av Mahdinho Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå