AnonymDiskusjon Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 For 1,5-2 måneder siden snakket jeg og dama om forholdet, fordi hun var usikker på om vi skulle fortsette. Da bestemte vi oss for å prøve videre. Nå er det jeg som begynner å bli usikker på forholdet. Jeg synes dette er så typisk at jeg får denne usikkerheten nå like etter hun følte det sånn... Vet jeg burde snakke med henne om dette, men vet da søren ikke hva jeg skal si eller gjøre... Så om noen har opplevd noe lignende eller har noen ideer om hvordan dette burde løses så er det bare å spytte ut! Anonymous poster hash: 9c53a...1d8 Lenke til kommentar
vidor Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 Kan dere prøve å finne ut av hva det er konkret, for dette høres veldig ullent ut. Hva er bra og hva er dårlig ? Hva kan endres og hva kan være kompromiss ? Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 Dette burde du ta opp med henne, ikke med oss. Om hun hadde baller nok til å ta det opp med deg, kan vel du ha baller nok til å ta det opp med henne? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 27. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2013 Hvorfor var hun usikker den gangen? Har noe endret seg som gjør at hun ikke er usikker lenger? Anonymous poster hash: eef8b...e58 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 Hvorvidt en skal ta slik usikkerhet opp med partner avhenger jo litt av årsaken til at en er blitt usikker på forholdet. Det er ikke alltid like lett å sette ord på hva som mangler eller burde endres. Det er ofte lurt å få dette helt klart for seg selv først. Da vil også samtaler mellom dere bli lettere. Det kan også hende en finner en del svar i selve prosessen med å klargjøre dette for seg selv. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 29. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2013 ... Anonymous poster hash: bb098...3a6 Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 Hvorfor var hun usikker? Hva gjorde at dere ville fortsette? Hvorfor er du usikker nå? Er dette basert på hennes usikkerhet, eller fikk den deg til å tenke? Hvordan har dere det i forholdet nå? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå