billywillie Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 Etter å ha instalert denne på nytt etter virus så får jeg ikke strømstyring til å fungere. Skal virke slik at jeg trykker på fn tasten og space og da skal den svitche mellom de forskjellige modusene. High, moderat og strømsparer tror jeg det var. Noen som har tips? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 (endret) Du må legge inn driveren som slår på denne funksjonen. Burde ligge sammens med de andre driverene som du og burde installere på nettsiden til produsenten. Endret 26. oktober 2013 av Complexity Lenke til kommentar
Kirchhoff Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 (endret) Et urelatert spm: Hvor lang batterilevetid hadde du før du hadde problemer? HDD eller SSD? EDIT: Jeg sliter med strømstyring på min ux32vd. F¨r kun 3,5 timer batteri. CPU klokker seg alltid til maks tillatte frekvens! Jævla drittpc. Skal aldri kjøpe en pc fra ASUS igjen. De driter hardt i drivere med en gang de har lansert en ny pc. Endret 26. oktober 2013 av Kirchhoff Lenke til kommentar
billywillie Skrevet 26. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2013 Et urelatert spm: Hvor lang batterilevetid hadde du før du hadde problemer? HDD eller SSD? EDIT: Jeg sliter med strømstyring på min ux32vd. F¨r kun 3,5 timer batteri. CPU klokker seg alltid til maks tillatte frekvens! Jævla drittpc. Skal aldri kjøpe en pc fra ASUS igjen. De driter hardt i drivere med en gang de har lansert en ny pc. Får ikke noe særlig mer jeg heller nå. Men hadde mellom 6 og 7 timer før. Har prøvd å legge inn nye drivere men strømsvitchen gungerer ikke. Er en liten ssd og en 500gb. harddisk i denne. Eneste jeg har gjort er å legge inn mere minne. Har nå 10 gb. totalt. Lenke til kommentar
Kirchhoff Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 (endret) 6-7 timer? Da er det noe skikkelig gale altså. Skulle ønske det var mulig å få snakke med noen andre enn en helt uinteressert og uvitende kundekonsulenter som kun henviser til live update og driver siden deres. Kjøper aldri en laptop uten stor brukerbase igjen. Endret 26. oktober 2013 av Kirchhoff Lenke til kommentar
billywillie Skrevet 20. november 2013 Forfatter Del Skrevet 20. november 2013 Liten oppdatering. La inn power 4 gear driveren fra asus og da var strømstyringen funksjonen tilbake. Får også litt mere batteritid nå. Ca 4,5 time. Men er vel mulig at batteriet svekkes såpass i løpet av et års tid med kontinuerlig bruk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå