wiggum Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 http://posegodt.net/ Har funnet denne siden som selger billig luksusgodteri på nettet. Er det trygt å bestille herfra (sendes fra Tyskland, så jeg vet ikke hvordan det blir med toll osv.)? Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 Ser ikke ut som butikken her bryr seg mye om den "nettbutikken" med hele 14 produkter Om du bestiller for prisen over tollgrense ( altså 200 kroner ) så sender de flere pakker så det blir under 200 kr per pakke så slipper du og betale toll på det. Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 Hehehe... Jeg er rimelig sikker på at siden er trygg, som i at du ikke kommer til å bli svindlet eller noe. Fyren får penger, stikker på butikken og kjøper det du vil ha, og sender det til deg i posten. Han har bakgrunn som butikksjef fra diverse Rimi'er for en del år siden, trives vel med butikkdrift. Likevel hadde jeg tenkt meg om to ganger før jeg handlet derfra. Dette er bloggen/hjemmesiden til karen bak nettbutikken: http://johncons-mirror.blogspot.com - ta en titt ... Sender du e-post og spør om noe kan det godt hende at den blir lagt ut på bloggen. Just sayin'. 1 Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 Han har allerde laget et innlegg om denne tråden 2 Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 Ha, ha, ha Jeg så det jeg også nå Vil si at dette nesten var litt artig Eller hva, john? Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 http://www.klikk.no/forum/barnimagen/index.php/topic/144058543-første-gang-på-erik-ribsskog-sin-blogg/ Kan han virkelig finne ut hvem vi er? Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 Ser slik ut... Forbaska idiot kaller jeg han. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 Ja, han er sinnsyk. Styr unna. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 Det ser ut som om han følger denne siden skikkelig nå Det eneste jeg har å si er å holde seg langt unna han. Ikke skriv navnet hans eller link til bloggen hans eller siden hans. Søk heller ikke på navnet hans. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 Mulig å anmelde han slik han holder på? Er jo nesten trakkassering det han holder på med på bloggen sin.Styrer unna selv, for all del. Lenke til kommentar
wiggum Skrevet 26. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2013 Men jeg burde kanskje ha som policy, å ikke offentliggjøre navn og e-post-adressene, til kundene, på nettet. Ja, det burde du virkelig! 1 Lenke til kommentar
wiggum Skrevet 26. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2013 (endret) Hehehe... Jeg er rimelig sikker på at siden er trygg, som i at du ikke kommer til å bli svindlet eller noe. Fyren får penger, stikker på butikken og kjøper det du vil ha, og sender det til deg i posten. Han har bakgrunn som butikksjef fra diverse Rimi'er for en del år siden, trives vel med butikkdrift. Likevel hadde jeg tenkt meg om to ganger før jeg handlet derfra. Dette er bloggen/hjemmesiden til karen bak nettbutikken: http://johncons-mirror.blogspot.com - ta en titt ... Sender du e-post og spør om noe kan det godt hende at den blir lagt ut på bloggen. Just sayin'. Du verden, på den bloggen var det frisk språkbruk. I en epost til Akademikerforbundet: Dette må være noe rart som hu 'kontorrotta' deres har fått for seg, og så har hu sugd sine mannlige kolleger, for å få dem til å dulle med a, for å si det som 'gutta på gølvet', på 'fagforeningsspråk' Endret 26. oktober 2013 av wiggum 1 Lenke til kommentar
Poor Old Gil Skrevet 15. januar 2022 Del Skrevet 15. januar 2022 Han holder fortsatt på... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå