TeaRex Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 (endret) Heisann, Står klar til å bestille Battlefield 4 nå, og vil helst ha Premium slik her hadde i Battlefield 3. Jeg er litt usikker på et par ting; Bestiller jeg Premium, følger selveste spillet (download) med den pakken eller er det bare en pakke som inneholder alle Premium tinga? Må jeg bestille spillet OG Premium? Når jeg kjøpte Battlefield 3 Premium fra Komplett så var det både spille og Premium innholdet. Thanks in advance Edit: Battlefield 4: 499,-Battlefield 4 Premium: 449,-MINDFUCK Endret 26. oktober 2013 av Serkee Lenke til kommentar
Tørriss Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 Snakker du om Origin nå? Hvis du gjør det så ikke tenk tanken på å kjøpe det derifra engang, først og fremst. Selve spillet følger med i noen premium pakker, men da må du belage deg på å betale 630-950 kroner avhengig av hvor du kjøper det. BF4 koster 500 på Origin, pluss at Premium (Spillet ikke inkludert) koster 450 noe som gir den svimlende summen 950 kr. Absolutt ikke verdt det, Origin overpriser alt de legger ut av nye ting. Gå heller inn på G2play.com og kjøp premium pakken der til 630kr i stedet, det er ett sikkert nettsted i følge mange på dette forumet. Da sparer du 300 kr som du kan bruke på red bull eller burger i stedet på releasedagen. Lenke til kommentar
TeaRex Skrevet 26. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2013 Har du bestilt fra den sida der? Har dårlig erfaring med å kjøpe keys gjennom slike sider som det.. Lenke til kommentar
per17 Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 Har du bestilt fra den sida der? Har dårlig erfaring med å kjøpe keys gjennom slike sider som det.. bestilte batman fra der i går, fikk key med en gang, no problem. fins andre sider også, eks greenmangaming, gamesplanet osv tull å kjøpe fra origin Lenke til kommentar
Tørriss Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 Har du bestilt fra den sida der? Har dårlig erfaring med å kjøpe keys gjennom slike sider som det.. Jepp, har bestilt Premium pakken med spill der selv. Ingen Frykt for at jeg ikke får noen kode her i gården. Merk at koden ikke vil komme før spillet har release, men det er også ganske logisk. Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 (endret) Så hva er digital deluxe på origin da ? Skal kjøpe det selv snart http://www.g2play.net/store/Battlefield-4-Premium-Edition-EA-Origin-Keys.html denne dere tenker på ? Endret 26. oktober 2013 av Eriksendrul Lenke til kommentar
Matjo Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 Så hva er digital deluxe på origin da ? Skal kjøpe det selv snart http://www.g2play.net/store/Battlefield-4-Premium-Edition-EA-Origin-Keys.html denne dere tenker på ? Det er korrekt.(Altså at den inkluderer både spillet og premium. Regner med at det er det dere andre mente.) Digital Deluxe er noe tull med noen battlepacks og China Rising (som uansett er inkludert i Premium), om jeg ikke tar feil. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 Hva er det som egentlig følger med i Premium? Samme som i fjord, at vi får neste expansions gratis? Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 (endret) Battlefield 4 Premium = Kun Premium ikke selve spillet. Battlefield 4 Digital Deluxe = Spillet og en expansion (China Rising). Battlefield 4 Premium Edition = Spillet og alle expansions. Er ikke noe vits å kjøpe Digital Deluxe visst du skal ha Premium, da du bare blir å kjøpe China Rising expansion to ganger. Endret 27. oktober 2013 av 1982kims Lenke til kommentar
Lars26 Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 (endret) Battlefield 4 Premium = Kun Premium ikke selve spillet. Battlefield 4 Digital Deluxe = Spillet og en expansion (China Rising). Battlefield 4 Premium Edition = Spillet og alle expansions. Er ikke noe vits å kjøpe Digital Deluxe visst du skal ha Premium, da du bare blir å kjøpe China Rising expansion to ganger. http://www.g2play.net/store/Battlefield-4-Premium-Edition-EA-Origin-Keys.html er dette selvet spillet og premium????????????????????????? edit; krever de paypal eller kjøpe med vanlig kort å? Endret 27. oktober 2013 av Lars26 Lenke til kommentar
BioNor Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 http://www.g2play.net/store/Battlefield-4-Premium-Edition-EA-Origin-Keys.html er dette selvet spillet og premium????????????????????????? edit; krever de paypal eller kjøpe med vanlig kort å? Ja, dette er full pakke og de tar både paypal og vanlige kort. G2play er ingenting å frykte. Ja, de opererer litt i gråsonen, men de gjør ingenting ulovlig uansett hva Steam og Origin måtte mene om det... Lenke til kommentar
dopus Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 Kan annbefalen en annen side som heter Cjs-cdkeys. Har handlet en del spill der. Gode priser og levering innen noen minutter etter at jeg har betalt. Bruker paypal, men dem tar også vanlig visa....men da må du verifisere at du er korteier via kode på teksmelding eller noe slikt. Virker seriøse og får gode tilbakemeldinger fra kundene. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 Forhåndsbestilte vanlig utgave til 399,- hos Spaceworld. Skulle visstnok få med første expansion eller noe? Lenke til kommentar
kaasa92 Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 Brukte Cjs-cdkeys akkurat til å kjøpe BF4 + Premium og det gikk smertefritt Fikk cd-keyen med en gang etter at jeg hadde verifisert meg med en kode som jeg fikk på sms. Og nå holder jeg på å laste ned Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 Brukte Cjs-cdkeys akkurat til å kjøpe BF4 + Premium og det gikk smertefritt Fikk cd-keyen med en gang etter at jeg hadde verifisert meg med en kode som jeg fikk på sms. Og nå holder jeg på å laste ned Pris i norske kr? Lenke til kommentar
kaasa92 Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 Var vel ca.640 kr tror jeg, ca. 300kr spart Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 Ikke værst! Personlig syns jeg det er litt av sjarmen å kjøpe det i butikken og ha det fysiske coveret jeg da 1 Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 Bestilte akkurat premium edition fra g2play.net, ser ut som om de sender ut keys imorgen. Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 Ikke værst! Personlig syns jeg det er litt av sjarmen å kjøpe det i butikken og ha det fysiske coveret jeg da Ja jeg ser den, men blir litt vell mye og betale 4-599 for et spill og 3-499 for premium om du skal få spilt hele spillet. Lenke til kommentar
Syncflow Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 (endret) Kjøpte selv fra Cjs-cdkeys for noen minutter siden og sitter nå og preloader. 620,- NOK Battlefield4 med Premium. Endret 29. oktober 2013 av Syncflow Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå