""" Skrevet 27. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2013 Spennende med Dummett. Hadde gjort seg med et mål av den kisen mot Sunderland. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 27. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2013 Jepp. Men forstår ikke hvorfor Ben Arfa spiller i midten igjen. Føler ikke han får beveget seg like mye der, og blir egentlig ganske stillestående. Dog hjalp det utrolig mye for Debuchy at Gouffran hjelper til defensivt på høyrekanten. Ben Arfa gjør jo ikke det. Lenke til kommentar
""" Skrevet 27. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2013 Har nok noe med at Ben Arfa er god til å holde på ball, i tillegg til at han kan skape ting helt på egenhånd, og da får Debuchy en lettere jobb. Men jeg håper laget evner å spille mer på en rettvendt Ben Arfa i dag, enn hva de gjorde mot Liverpool. @NUFCOfficial: #SAFC starting line-up v #NUFC: Westwood, Bardsley, Dossena, O'Shea ©, Cuellar, Cattermole, Colback, Larsson, Johnson, Altidore, Fletcher. Lenke til kommentar
OF5 Skrevet 27. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2013 Må si jeg misliker laguttaket til Poyet! Giaccherini, Ki og Celustka på benken?!Og i tillegg får Bardsley spille, som faktisk lo av laget på twitter når vi tapte tidligere i sesongen! Skamfullt! Greit at han har erfaring fra disse oppgjørene, men herregud.......... GG, Newcastle. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 27. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2013 Sunderland satser hardt ser jeg, 2 spisser på bortebane er sjelden en god plan. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 27. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2013 Men de spiller på hjemmebane. Lenke til kommentar
""" Skrevet 27. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2013 Men med så mye lyd som Newcastle lager, og så lite som fansen støtter laget sitt om dagen blir det mye av det samme som å spille på bortebane. Så cfthompson er ikke helt ute å kjører. Lenke til kommentar
OF5 Skrevet 27. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2013 Sunderland satser hardt ser jeg, 2 spisser på bortebane er sjelden en god plan. Vi er på hjemmebane. Uansett, skal være ærlig å si at jeg tror Newcastle vinner idag... lenge siden jeg har sett en så dårlig lagoppstilling. Lenke til kommentar
""" Skrevet 27. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2013 Og jeg tror Sunderland vinner, rett og slett fordi det hadde vært så jævlig typisk om de tok sin første seier i dag, i nettopp Newcastle. Ugh! Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 27. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2013 Men med så mye lyd som Newcastle lager, og så lite som fansen støtter laget sitt om dagen blir det mye av det samme som å spille på bortebane. Så cfthompson er ikke helt ute å kjører. Er ganske riktig det. Leste på twitter at Sunderland selger billetter ment til hjemmesupporterne til Newcastle-fans, siden de ikke får solgt ut. Det er stusselig i et derby! Lenke til kommentar
""" Skrevet 27. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2013 Heh, trist. Poyet har et rimelig godt tak på både Pardew og Newcastle. Blir faen meg nervøs nå. Lenke til kommentar
OF5 Skrevet 27. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2013 I følge TV2 veier Altidore 72kg. Har det rablet for dem? 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 27. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2013 MIN KROPP ER KLAR!!! Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 27. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2013 Dette blir stas! Lenke til kommentar
""" Skrevet 27. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2013 Nei, det gjør det ikke. Klasseforskjell etter 5 minutter. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 27. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2013 I helvete da! Så rææææv. Lenke til kommentar
OF5 Skrevet 27. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2013 FLETCHER!!!!!!!!!!! <3 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 27. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2013 Oi oi oi! Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 27. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2013 Patetisk. Lenke til kommentar
theHerd Skrevet 27. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2013 Skamdeilig måte Fletcher jubler på! Dette er derby! "el clasico"? hahaha, til og med Burnley-Blackburn er bedre enn spanske fitte-derbyer. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå