Kiiips Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 Hei. Sliter med å finne den direkte oversettelsen på engelske urtenavn til norske urtenavn. Planen er derfor å gå via latinske/legespråk navn. Hvor kan jeg finne en latinsk-norsk oversettelser på urter? Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 Virker som noe Wikipedia enkelt kan løse for deg. Fra enhver side på Wikipedia kan du trykke på språkene i menyen til venstre for å komme inn på tilsvarende side på valgt språk, enkelt og greit. På den måten oversetter Wikipedia for deg. 3 Lenke til kommentar
Kiiips Skrevet 26. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2013 (endret) Jeg har sjekka opp dette og det eksisterer ikke en norsk artikkel for hver engelske artikkel. Enkelte ganger går det som du beskrev ovenfor, men ikke alltid. På bakgrunn av at den norske wikipedia ikke er så omfattende som den engelske wikipediaen. Endret 26. oktober 2013 av Kiiips Lenke til kommentar
Stefanus Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Husker jeg har kommet borti http://www.rolv.no ved et par tidligere anledninger. Lenke til kommentar
Kiiips Skrevet 28. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2013 Noen som har linken til medisinhånboken? Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Denne du tenker på? Eller denne? Lenke til kommentar
Kiiips Skrevet 28. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2013 Denne du tenker på? Eller denne? Tusen takk Lenke til kommentar
TMB Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Virker som noe Wikipedia enkelt kan løse for deg. Fra enhver side på Wikipedia kan du trykke på språkene i menyen til venstre for å komme inn på tilsvarende side på valgt språk, enkelt og greit. På den måten oversetter Wikipedia for deg. Dette trikset bruker jeg veldig ofte selv faktisk, er genialt Lenke til kommentar
( ) Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 For ordens skyld: Man snakker om latinske navn (eller sprog...), men sproget selv heter 'latin'. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå